28.1 C
București
joi, iunie 20, 2024

Retail – Povestea antreprenorului din judeţul Covasna care caută să aducă în cele 40 de magazine ale sale multe mărci românesti. “Sunt patriot. E important să rămână banii la noi, nu să plece în străinătate“ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Bertis activează în domeniul alimentar şi produce mezeluri, produse din carne, de brutărie şi cofetărie ♦ Grupul deţine şi magazine şi supermarketuri, precum şi restaurante, săli de evenimente şi mici hoteluri şi, în plus, are două fabrici de preparate din carne, la Sfântu Gheorghe şi Gheorgheni, un punct de lucru, un hotel şi un restaurant la Odorheiu Secuiesc şi peste 40 de magazine proprii, sub numele de Benedek, în mai multe judeţe.

Fondurile europene sunt un motor pentru trecerea către industriile inteligente, crede Tibor Berszany, proprietarul grupului Bertis, un producător şi distribuitor de produse alimentare din judeţul Covasna, iar astăzi, în mai toate proiectele, una dintre componentele de care se ţine cont este cea a digitalizării.

Tibor Berszany, proprietarul grupului Bertis: Începem fiecare an cu gândul că este cel mai greu, dar în final este cel mai bun şi ne bucurăm de fiecare dată că am reuşit.
♦ Bertis activează în domeniul alimentar şi produce mezeluri, produse din carne, de brutărie şi cofetărie ♦ Grupul deţine şi magazine şi supermarketuri, precum şi restaurante, săli de evenimente şi mici hoteluri şi, în plus, are două fabrici de preparate din carne, la Sfântu Gheorghe şi Gheorgheni, un punct de lucru, un hotel şi un restaurant la Odorheiu Secuiesc şi peste 40 de magazine proprii, sub numele de Benedek, în mai multe judeţe.

Fondurile europene sunt un motor pentru trecerea către industriile inteligente, crede Tibor Berszany, proprietarul grupului Bertis, un producător şi distribuitor de produse alimentare din judeţul Covasna, iar astăzi, în mai toate proiectele, una dintre componentele de care se ţine cont este cea a digitalizării.

Totuşi, subliniază el, deşi digitalizarea este prezentă în producţie, nevoia de forţă umană în industria alimentară rămâne cât se poate de actuală.

„Fondurile europene contribuie la accelerarea către industriile inteligente. Este o măsură imperativă la această depunere, de a avea componenta de digitalizare şi sustenabilitate. Pe partea de digitalizare noi lucrăm de mult timp în producţie. Trebuie să avem o monitorizare foarte strictă a produselor, a tratamentelor termice. Trebuie să asigurăm o trasabilitate a produselor, care se poate rezolva doar prin digitalizare. Avem tablete, scannere, prin care urmărim toată producţia. Sunt anumite lucruri care sunt tehnologizate, dar, în industria alimentară, avem nevoie şi de forţă umană“, a spus Tibor Berszany, în cadrul summitului Industrii Inteligente, Braşov, organizat de Concordia în parteneriat cu BCR şi cu susţinerea ZF.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!