1.5 C
București
vineri, decembrie 6, 2024

Retail – Producătorul de carne DIANA din Vâlcea îşi schimbă identitatea vizuală a brandului pentru a atrage consumatori de toate vârstele şi a-şi consolida poziţia pe piaţă – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

BusinessMagazin Drumul de la un meşteşug învăţat de la bunica până la o afacere profitabilă.

Drumul de la un meşteşug învăţat de la bunica până la o afacere profitabilă.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

Compania a demarat acest proiect de rebranding dintr-o perspectivă orientată către viitor, au mai spus reprezentanţii DIANA, astfel încât să consolideze legătura cu segmentele tradiţionale, dar şi să atragă noi categorii şi generaţii de consumatori.
DIANA, companie deţinută de familia Crăciunescu din Râmnicu Vâlcea, activă pe piaţa de carne şi de peşte, îşi schimbă identitatea vizuală după 30 de ani de experienţă, astfel încât să ajungă la consumatori de toate vârstele şi să urce în topul producătorilor din industria de profil. 

„Noul logo integrează un mesaj adap­tat obiectivelor companiei, acela de a răsfăţa gusturile tuturor vârstelor. Este un logo actual, ce păstrează iden­tit­atea dată de fondator, fiind nou şi tra­diţional în acelaşi timp, prin imagine şi mesaj“, au spus reprezen­tanţii DIANA. Logoul duce mai departe, într-o abordare adaptată dinamicii pieţei, elementele definitorii: numele şi cu­loarea verde, au explicat ei. Aceştia consideră că reuşita în business este dependentă de adaptare şi de curajul în accelerarea schimbării.

„Această schimbare vine într-un mod firesc, dar calculat şi asumat, după o perioadă în care compania s-a concentrat pe investiţii consistente pentru extinderea, îmbunătăţirea capaci­tăţilor şi capabilităţilor de pro­ducţie, pe proiecte destinate imple­men­tării de măsuri de eficienţă energetică, urmate de procese de mapare, stan­dardizare şi eficientizare a fluxurilor şi ajustare a strategiilor la schimbările din piaţă“, au precizat oficialii DIANA.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!