Reprezentanţii Friesland Campina România, producătorul lactatelor Napolact, unul dintre cele mai importante branduri româneşti din sector, spun că datele preliminare disponibile pentru categoria lapte arată că de la începutul anului s-au înregistrat scăderi de penetrare şi volum mediu per tranzacţie la nivelul întregii categorii.
„Nu vedem o schimbare semnificativă odată cu semnarea acordului în luna mai, însă este mult prea devreme pentru a trage o concluzie relevantă. Pentru noi, şi în special pentru brandul Napolact, este important să ajutăm la un acces facil la alimentele de bază, să nu uităm că 1 din 2 români care consumă micul dejun optează pentru lactate, aceasta fiind cea mai importantă masă a zilei“, au spus reprezentanţii companiei pentru ZF.
Cât despre proiectul prin care guvernul vrea să limiteze adaosurile comerciale practicate de retaileri şi procesatori pentru produsele de bază, reprezentanţii Friesland Campina România, companie prezentă în top cinci procesatori de lapte, spun că aşteaptă metodologia de implementare.
‚Am vrea totuşi să atragem atenţia asupra faptului că nu reprezintă o soluţie sustenabilă pe termen lung, decizia punând mare presiune pe fermieri şi producători. O strategie de susţinere a producţiei locale şi a brandurilor româneşti reprezintă o soluţie cerută şi preferată şi de către consumatori“, au spus aceştia.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).