16 C
București
joi, mai 23, 2024

Retail – Profi lansează o rețea de retail media – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

“Cu peste 4.000 de displayuri și cu instalații radio active în toate magazinele noastre în prezent, numărul lor urmând să se dubleze în viitorul apropiat, Profi dispune de o inegalabilă capacitate de promovare în teritoriu, capacitate pe care, de acum, o punem și la dispoziția brandurilor din diverse domenii, altele decât retail, care doresc să beneficieze de o acoperire nemaiîntâlnită până acum în România”, afirmă Călin Costinaș, Director general adjunct Profi.

„Le oferim brandurilor acces la date esențiale, dar anonimizate, despre comportamentul de consum în magazinele Profi, pentru ca acestea să-și deruleze campaniile de promovare mult mai eficient prin rețeaua noastră.

Acest lucru se realizează prin conversia traficului anonim din locațiile Profi în audiențe media cu un comportament de achiziție predictibil cu ajutorul inteligenței artificiale, oferind astfel brandurilor randament crescut si, totodată, vizibilitate totală asupra rezultatelor în vânzări din investițiile făcute în publicitate”, spune Dan Marc, fondator și CEO, Footprints AI.

Profi lansează Profi Retail Media, o rețea de advertising dezvoltată în parteneriat cu Footprints AI, companie românească de tehnologie ce dezvoltă și comercializează una dintre soluțiile de Omnichannel Retail Media cele mai avansate din punct de vedere tehnologic, la nivel global.

“Cu peste 4.000 de displayuri și cu instalații radio active în toate magazinele noastre în prezent, numărul lor urmând să se dubleze în viitorul apropiat, Profi dispune de o inegalabilă capacitate de promovare în teritoriu, capacitate pe care, de acum, o punem și la dispoziția brandurilor din diverse domenii, altele decât retail, care doresc să beneficieze de o acoperire nemaiîntâlnită până acum în România”, afirmă Călin Costinaș, Director general adjunct Profi.

Rețeaua de retail media lansată de Profi este operată de Retail Media Hub (RMH), liderul pieței locale în integrarea serviciilor oferite de rețele de advertising de acest tip și promotor al soluțiilor inovative de comunicare instore. RMH se ocupă de activitatea de media selling, lucrând direct cu brandurile și agențiile de media, și asigură totodată supervizarea execuției campaniilor publicitare.

Microsoft România susține acest proiect de o anvergură unică în România prin infrastructura sa de cloud și Inteligență Artificială, Microsoft Azure.

Rețeaua utilizează targetarea bazată pe comportamentul de cumpărare din retail și face posibilă distribuția mesajului publicitar prin canalele media proprii ale retailerului pentru a livra reclame personalizate, atât în magazine, cât și în canalele online.

„Le oferim brandurilor acces la date esențiale, dar anonimizate, despre comportamentul de consum în magazinele Profi, pentru ca acestea să-și deruleze campaniile de promovare mult mai eficient prin rețeaua noastră. Cei peste 1,2 milioane de clienți Profi care își fac zilnic cumpărăturile în cea mai extinsă rețea de magazine din țară vor avea și ei de câștigat. Vor primi oferte hiperpersonalizate, care răspund așteptărilor, nevoilor și obiceiurilor lor de achiziție, dincolo de produsele cu cele mai bune oferte pe care le găsesc deja pe rafturile noastre”, a precizat Cătălin Pavel, Digital & Data Director, Profi.

Tehnologia Footprints AI a fost selectată de Profi pentru capacitatea de a lansa cu succes astfel de proiecte majore într-un timp record, de mai puțin de trei luni. În plus, tehnologia proprietară Footprints AI permite o abordare inovatoare a advertisingului de tip Retail Media, ce promite a genera de cinci ori mai multă eficiență.

Soluția permite targetarea dinamică pe baza comportamentului de consum a clienților Profi din magazinele fizice, promițând o îmbunătățire constantă a experienței de cumpărare.

Brandurile care vor face advertising în rețeaua de retail media Profi au acces la cea mai eficientă modalitate de targetare a audienței atât în magazine, cât și pe canalele digitale.

Aceasta se traduce într-o eficiență estimată de trei-cinci ori mai mare față de alte rețele de advertising, noi sau clasice, incluzând Google și Meta, radio sau TV.

„Tehnologiile noastre foarte avansate sunt utilizate de Profi pentru a maximiza monetizarea datelor comportamentale generate de clienții din magazine. Acest lucru se realizează prin conversia traficului anonim din locațiile Profi în audiențe media cu un comportament de achiziție predictibil cu ajutorul inteligenței artificiale, oferind astfel brandurilor randament crescut si, totodată, vizibilitate totală asupra rezultatelor în vânzări din investițiile făcute în publicitate”, spune Dan Marc, fondator și CEO, Footprints AI.

În mod uzual, atunci când utilizează instrumente clasice de advertising, retailerii monetizează maximum 15% din datele pe care le dețin despre clienți. Cu soluția Footprints AI, rețeaua de retail media Profi oferă acces la comportamentul de consum al tuturor clienților, într-un mod anonimizat, și dă posibilitatea brandurilor și agențiilor de media să acceseze direct rețeaua pentru a livra mesaje publicitare eficiente către aceste audiențe.

„Această rețea media inovativă le permite brandurilor să exploreze noi teritorii și să se adapteze mai rapid schimbărilor din comportamentul consumatorilor iar campaniile de advertising derulate în acest context au potențialul de a atinge un nivel de eficiență nemaiîntâlnit până acum pe piață”, spune Cosmin Rădoi, cofondator, Retail Media Hub.

Prin interpretarea datelor comportamentale cu ajutorul inteligenței artificiale, targetarea automată și capabilitățile reunite ale acestui parteneriat, rețeaua de retail media Profi estimează că va genera eficiență în alocarea bugetelor de media de până la cinci ori mai mari pentru brandurile ce vor apela la acest sistem.

Cu 28.000 de angajați în 1.667 de magazine proprii și partenere din mai bine de 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care zilnic își fac aici cumpărăturile.

Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,7 miliarde de lei, plasează compania pe locul trei în sectorul de retail românesc.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!