27.9 C
București
sâmbătă, iulie 20, 2024

Retail – Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de magazine după ce a apăsat puternic pedala de acceleraţie. „Într-o singură zi au fost deschise 60 de magazine“ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de magazine după ce a apăsat puternic pedala de acceleraţie.

Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de ma ga zine după ce a apăsat puternic pedala de acceleraţie când vine vorba de expansiune.

Echipa METRO România, împreună cu partenerii din franciza LaDoiPaşi, a reuşit deschiderea a 60 de magazine la nivel naţional, concomitent, în 28 iunie.

Magazinele LaDoiPaşi au, în medie, între 60 şi 200 mp. Acest format e prezent atât în mediul urban, cât şi în rural, conceptul fiind unul de proximitate, ce poate fi personalizat.
♦ Sub brandul LaDoiPaşi operează comercianţi tradiţionali care au preferat să evolueze sub umbrela unui brand puternic, dar şi români din diaspora care s-au întors în ţară atraşi de perspectivele unui astfel de business. Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de ma­ga­zine după ce a apăsat puternic pedala de acceleraţie când vine vorba de expansiune.
METRO Group susţine expansiunea francizei LaDoiPaşi şi a celei mai mari reţele de antreprenori din România. Echipa METRO România, împreună cu partenerii din franciza LaDoiPaşi, a reuşit deschiderea a 60 de magazine la nivel naţional, concomitent, în 28 iunie. METRO sprijină antreprenorii români prin oferirea de soluţii comerciale, dar şi prin digitalizarea afacerilor acestora“, a spus Adrian Ariciu, executive vice president METRO AG. Anual, câteva sute sau chiar mii de magazine mici se închid în România pe fondul expansiunii accelerate a nume­lor internaţionale care au şi forţa financiară, dar şi know-how-ul să o facă. Pentru a stopa această hemoragie, acum mai bine de un deceniu, METRO a lansat franciza LaDoiPaşi, un brand-umbrelă sub care sunt grupate ma­ga­zinele tradiţionale partenere. Aceste magazine nu sunt deţinute de grupul german, ci de antreprenorii francizaţi. Ce face conceptul atrăgător pentru antreprenori? „În primul rând faptul că aceştia îşi menţin indepen­denţa, beneficiind în acelaşi timp de sprijin, atât în faza in­vestiţiei, cât şi în cea operaţională, din partea METRO. Aşa se explică faptul că cei care aleg să opereze sub bran­dul LaDoiPaşi sunt comercianţi tradiţionali, care au prefe­rat să evolueze sub umbrela unui brand puternic, în condi­ţii­le în care comerţul tradiţional pierde teren în confrun­tarea cu jucătorii din comerţul modern, dar şi români din diaspora care s-au întors în ţară atraşi de perspectivele unui astfel de business“, spun reprezentanţii Metro. Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de ma­ga­zine, depăşind aşteptările ca extindere. Mai mult, compania menţine ritmul. Adrian Ariciu declara recent că e loc de 200-300 de noi magazine LaDoiPaşi în fiecare an.

„Deschidem circa 300 de unităţi în total în 2024. Avem un model tot mai performant din punct de vedere co­mercial“, afirma el. Magazinele LaDoiPaşi au, în medie, între 60 şi 200 mp şi între cinci şi opt angajaţi. Acest format e prezent atât în mediul urban, cât şi în rural, conceptul fiind unul de proximitate, flexibil, ce poate fi personalizat în funcţie de specificul local. În aceste magazine, sunt expuse între 3.500 şi 7.000 de produse alimentare şi non-alimentare, de la articole de bază, la legume şi fructe, carne proaspătă, lactate, mezeluri, alături de o gama largă de bunuri marcă proprie METRO (ARO, Fine Life). Lor li se adaugă şi produse locale şi regionale. „LaDoiPaşi nu este un simplu business de retail, ci oferă acces la un ecosistem de soluţii de management, digitale şi de marketing care îi sporesc competitivitatea şi sustenabilitatea“, spun reprezentanţii METRO, angajaţii grupului oferind francizaţilor consultanţă de business pe toată durata activităţii. Astfel, ei oferă, printre altele, sprijin în amenajarea magazinului, dar oferă şi transferul continuu de know-how pe zonele de mercantizare, soluţii de marketing, soluţii digitale şi consultanţă pentru atragerea şi fideliza­rea clienţilor şi stimularea vânzărilor. „Focusul METRO privind transformarea digitală se răsfrânge şi asupra francizaţilor, care beneficiază de servicii ce eficientizează şi simplifică operaţiunile de zi cu zi. Este si cazul soluţiei EPOS, un sistem de gestiune integrat cu METRO, care automatizează operaţiuni precum înregistrarea facturilor, gestionarea produselor, controlul stocurilor, activităţi care altfel presupun un volum mare de muncă.“ Tot în sfera digitală, reţeaua dispune şi de propria aplicaţie mobilă LaDoiPaşi, dedicată consumatorilor finali, prin intermediul căreia aceştia pot afla informaţii despre promoţii şi produse, pot beneficia de oferte exclusive sau de reţete culinare. De asemenea, utilizatorii aplicaţiei pot găsi cel mai apropiat magazin prin intermediul hărţii integrate. Metro are cinci piloni de creştere şi dezvoltare, iar unul dintre ei este reprezentat chiar de extinderea francizei LaDoiPaşi. Un al doilea pilon e reprezentat de modelul multicanal (on şi offline). Apoi, pe listă se află digitalizarea, iar dezvoltarea businessului de HoReCa este al patrulea pilon, urmată de angajaţi. „Extinderea accelerată a reţelei de franciză este unul dintre pilonii de creştere ai METRO, afacerile companiei înregistrând, doi ani la rand, un trend pozitiv cu double digit. Metro România a raportat în 2023, pentru prima dată, afaceri de peste 10 mld. lei, plus 13% versus anul anterior. METRO e activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii. Astfel, spre deosebire de retailerii care au hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount sau proximitate modernă, comerciantul nu se adresează consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare sau operatori HoReCa.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!