23.9 C
București
marți, iulie 23, 2024

Retail – Smithfield România aniversează 20 de ani de pe piața din România – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În cei 20 de ani de activitate de la înființare, compania Smithfield România a investit peste 600 de milioane de dolari în operațiunile din piața locală, prin dezvoltarea unui proces integrat, care asigură bunăstarea animalelor și cele mai înalte standarde de operare pe întreg fluxul de producție.

Compania deține în Vestul țării operațiuni de creștere a porcilor și unități de producție și prelucrare carne ce dispun de tehnologie de ultimă generație și care asigură o capacitate totală de procesare de aproximativ 1 milion de capete anual...

De la preluarea primei unități de producție în 2004, Smithfield România a transformat complet industria din țară, devenind un model de eficiență și calitate dezvoltând sustenabil operațiunile brandului Comtim, născut în Banat.

În cei 20 de ani de activitate de la înființare, compania Smithfield România a investit peste 600 de milioane de dolari în operațiunile din piața locală, prin dezvoltarea unui proces integrat, care asigură bunăstarea animalelor și cele mai înalte standarde de operare pe întreg fluxul de producție.

Compania deține în Vestul țării operațiuni de creștere a porcilor și unități de producție și prelucrare carne ce dispun de tehnologie de ultimă generație și care asigură o capacitate totală de procesare de aproximativ 1 milion de capete anual.

De la preluarea primei unități de producție în 2004, Smithfield România a transformat complet industria din țară, devenind un model de eficiență și calitate dezvoltând sustenabil operațiunile brandului Comtim, născut în Banat.

„Încă la începutul operațiunilor în 2004, prin intermediul investițiilor strategice, Smithfield România a devenit un pilon important al economiei locale și un exemplu de dezvoltare sustenabilă în domeniul agricol și alimentar. Compania a prioritizat de-a lungul timpului dezvoltarea echipei, precum și investiții în modernizarea și extinderea punctelor de lucru, asigurându-se că fiecare etapă a procesului de producție integrată respectă cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară.” declară Goran Panici, Director General Smithfield România.

În plus, angajații Smithfield România își desfășoară activitatea într-un mediu de lucru optim, iar compania asigură astfel toate condițiile pentru siguranța alimentară și calitatea produselor.

Astăzi, strategia de dezvoltare a companiei este centrată pe dezvoltarea durabilă, având la bază șapte piloni de sustenabilitate: „Bunăstarea animalelor”, „Diversitate, cultură și implicare”, „Mediu înconjurător”, „Calitate și siguranță alimentară”, „Sprijin comunități”, „Sănătate și stare de bine” și „Sănătatea și securitatea angajaților”.

„Pe măsură ce privim spre următorii 20 de ani, ne reafirmăm angajamentul de a continua să investim în dezvoltarea sustenabilă a operațiunilor și dezvoltarea echipei. Obiectivul nostru este să fim un lider responsabil în industria alimentară și un partener de încredere pentru toți stakeholderii noștri. ” a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate Smithfield România.
.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!