14.5 C
București
vineri, aprilie 19, 2024

Retail – Start la înscrieri pentru cea de-a IX-a ediție a evenimentului „Retail & HoReCa Distribution”, Hotel Qosmo, Brașov – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Împreună cu speakerii invitați, dorim să punctăm noi modele de business în distribuţia de produse FMCG, în contextul în care sistemul clasic de distribuţie se schimbă, sub presiuni diverse: volatilitatea costurilor, cererea consumatorilor, dezvoltarea platformelor B2B de achiziţii, transformarea digitală a companiilor sau reevaluarea investiţiilor de către furnizori.

Într-un panel distinct, Panelul II, împreună cu speakerii relevanţi din rândul furnizorillor în TT şi HoReCa, top manageri din companii, vom oferi exemple despre decizii şi strategii care conduc la modele de business inovatoare și mai ales durabile.

Împreună cu vorbitorii din panelul III, ne dorim să creionăm o imagine a celor două canale de vânzare (Traditional Trade și horeca) în 2022 și primul semestru din 2023, din perspectiva companiilor de distribuție.

Modern Buyer revine, în această toamnă, cu o nouă ediție a „Retail & HoReCa Distribution”, singurul eveniment din România dedicat exclusiv sectorului de distribuţie în comerţul tradiţional şi HoReCa.

În data de 14 septembrie 2023, ne dăm întâlnire la Braşov, la Hotel Qosmo, cu antreprenorii din sectorul de distribuție, cu partenerii lor din FMCG şi cu furnizorii de soluţii conexe (software, ambalaje, training, logistică, transport ș.a).

Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution

Așa cum v-am obișnuit la fiecare ediție, vom aduce în atenția d-voastră informații relevante, cu privire la: dinamica sectorului de distribuţie în TT şi HoReCa, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea businessului, strategiile și planurile de viitor ale marilor jucători, modele reușite de colaborare producător-distribuitor-comerciant.

În cadrul conferinţei organizate cu acest prilej, am structurat conţinutul în trei părţi:

  • Partea I – prezentarea analizei anuale, realizată de KeysFin România pentru Modern Buyer – și prezentată de Tudor Malearov, Business Developer. În completarea datelor, Dan Matei, Industry Lead Beverages & Tobacco, NielsenIQ, va susţine o prezentare a sectorului de Traditional Trade din România, dar şi a dinamicii pieței FMCG, în general.
  • Partea a II-a – Panel dedicat furnizorilor FMCG cu privire la strategia si abordările lor pentru cele două canale de vânzare – TT și HoReCa.
  • Partea a III-a – Panel dedicat managerilor şi/sau antreprenori din industria de distribuţie în TT şi HoReCa.

Împreună cu speakerii invitați, dorim să punctăm noi modele de business în distribuţia de produse FMCG, în contextul în care sistemul clasic de distribuţie se schimbă, sub presiuni diverse: volatilitatea costurilor, cererea consumatorilor, dezvoltarea platformelor B2B de achiziţii, transformarea digitală a companiilor sau reevaluarea investiţiilor de către furnizori.

Într-un panel distinct, Panelul II, împreună cu speakerii relevanţi din rândul furnizorillor în TT şi HoReCa, top manageri din companii, vom oferi exemple despre decizii şi strategii care conduc la modele de business inovatoare și mai ales durabile.

Împreună cu vorbitorii din panelul III, ne dorim să creionăm o imagine a celor două canale de vânzare (Traditional Trade și horeca) în 2022 și primul semestru din 2023, din perspectiva companiilor de distribuție.

Primii speakeri care au confirmat prezența în cadrul conferinței Retail&Horeca Distribution, ediția septembrie 2023:

Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.

Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii prezenți la eveniment.

Cină de afaceri – În seara de 14 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.

Aşteptăm şi la ediţia din 14 septembrie 2023 un număr de aproximativ 200 de participanţi, din toată țara, evenimentul desfăsurându-se pe durata întregii zile.

Informații despre înscrierile la cea de-a IX-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833 și 0729880041.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!