2.5 C
București
joi, ianuarie 23, 2025

Retail – Tranzacţie. Gigantul EssilorLuxottica, cu afaceri anuale de 25 mld. euro, intră pe piaţa locală de optică prin preluarea OPTIBlu şi Optiplaza, un business de 35 mil. euro şi 100 de magazine – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Grupul italiano-francez este un business integrat, cu producţie, distribuţie şi retail proprii ♦ Pe lângă branduri de ochelari precum Ray-Ban, Oakley sau Persol, EssilorLuxottica deţine şi multiple branduri de magazine precum Sunglass Hut, Pearle Vision sau LensCratfers ♦ Mai mult, grupul are licenţa de la case de modă precum Prada, Dolce & Gabbana sau Armani ♦ EssilorLuxottica intră acum direct pe piaţa de retail de optică din România, unde lupta se dă între reţelele mari, cele care operează câteva unităţi şi micii comercianţi care au şi ei 1-2 centre.

Optical Investment Group administrează direct 99 de magazine sub brandurile OPTIblu, Optiplaza şi O51.
♦ Grupul italiano-francez este un business integrat, cu producţie, distribuţie şi retail proprii ♦ Pe lângă branduri de ochelari precum Ray-Ban, Oakley sau Persol, EssilorLuxottica deţine şi multiple branduri de magazine precum Sunglass Hut, Pearle Vision sau LensCratfers ♦ Mai mult, grupul are licenţa de la case de modă precum Prada, Dolce & Gabbana sau Armani ♦ EssilorLuxottica intră acum direct pe piaţa de retail de optică din România, unde lupta se dă între reţelele mari, cele care operează câteva unităţi şi micii comercianţi care au şi ei 1-2 centre.

Unul dintre cei mai mari ju­cători din piaţa de optică de la nivel mondial, gigan­tul EssilorLuxottica, intră în retailul de profil din Ro­mânia prin achi­ziţia magazinelor OPTIBlu şi Opti­plaza de la fondul de investiţii Innova Capital şi de la o serie de acţionari minoritari.

Mai exact, grupul itali­ano-francez cum­păra grupul de op­tică Optical Invest­ment Group, ce cuprinde opera­ţi­uni de retail (ma­gazinele OPTIBlu şi Opti­plaza) şi de distribuţie. E vorba de un busi­ness cu vân­­zări de 175 mil. lei (35 mil. euro) anul trecut, plus 11%, şi cu 99 de magazine.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!