Optical Investment Group administrează direct 99 de magazine sub brandurile OPTIblu, Optiplaza şi O51.
♦ Grupul italiano-francez este un business integrat, cu producţie, distribuţie şi retail proprii ♦ Pe lângă branduri de ochelari precum Ray-Ban, Oakley sau Persol, EssilorLuxottica deţine şi multiple branduri de magazine precum Sunglass Hut, Pearle Vision sau LensCratfers ♦ Mai mult, grupul are licenţa de la case de modă precum Prada, Dolce & Gabbana sau Armani ♦ EssilorLuxottica intră acum direct pe piaţa de retail de optică din România, unde lupta se dă între reţelele mari, cele care operează câteva unităţi şi micii comercianţi care au şi ei 1-2 centre.
Unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de optică de la nivel mondial, gigantul EssilorLuxottica, intră în retailul de profil din România prin achiziţia magazinelor OPTIBlu şi Optiplaza de la fondul de investiţii Innova Capital şi de la o serie de acţionari minoritari.
Mai exact, grupul italiano-francez cumpăra grupul de optică Optical Investment Group, ce cuprinde operaţiuni de retail (magazinele OPTIBlu şi Optiplaza) şi de distribuţie. E vorba de un business cu vânzări de 175 mil. lei (35 mil. euro) anul trecut, plus 11%, şi cu 99 de magazine.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).