Relaţia oamenilor cu mâncarea este una cu adevărat specială pentru că nu vorbim doar despre acţiunea de bază de a ne hrăni, ci implică şi plăcerea gustului bun. Mai mult, trăim într-un mediu marcat de schimbări continue şi nevoi mereu în mişcare. Un mediu care, pe de-o parte, ne oferă acces la foarte multe informaţii şi posibilităţi, dar care ne poate şi copleşi prin multitudinea de opţiuni. Alimentaţia nu face excepţie. Aici ne propunem să intervenim noi – şi o facem cu toată dedicarea şi resursele noastre pentru că este în natura noastră. ► Acum este timpul să alegem conştient zi de zi să mâncăm sănătos. După şase ani de la lansarea misiunii noastre la nivelul întregului Grup Carrefour – de a face acţiuni concrete pentru o tranziţie alimentară spre mâncare sănătoasă – ne reafirmăm angajamentul nostru de ACT FOR FOOD, prin care facilităm accesul clienţilor noştri la cele mai bune produse, la preţuri corecte. Cele mai recente studii indică aplecarea românilor din ce în ce mai mare spre starea lor de bine şi cea de sănătate, deşi grija de a face alegeri prietenoase cu buzunarul rămâne principala preocupare.
În acest context, este firesc să revenim cu toate eforturile noastre integrate către clienţii noştri şi să le demonstrăm că suntem partenerul lor de încredere pentru a redescoperi gustul autentic şi bun! Misiunea noastră este cât se poate de clară şi acoperă cele mai relevante zone de interes pentru consumatorii români:► Prioritizarea parteneriatelor locale şi promovarea produselor Made in RO pentru a susţine atât hrană bazată pe ingrediente de sezon şi de tradiţie românească, cât şi un lanţ de aprovizionare responsabil şi o comunitate de fermeri şi producători români în plină dezvoltare – avem cea mai mare reţea de producători locali în segmentul de produse proaspete şi ultraproaspete cu +1450 de fermieri români, din care Ă600 sunt ultralocali, din range-ul de 50 km al magazinului în care livrează. De altfel, 91% din totalul furnizorilor Carrefour sunt români, iar 97,7% dintre furnizorii categoriei fresh sunt iaraşi locali. ► Accesibilitatea produselor BIO pentru alegeri sănătoase – avem cel mai amplu portofoliu de produse organice şi venim cu o propunere atractivă de peste 1000 de produse bio la cel mai mic preţ din piaţă! Fie că ne vizitează într-un hipermarket, într-un supermarket sau express, clienţii vor găsi cele mai bune preţuri la produsele BIO. ► Propunerea unei game de produse marcă proprie cu ingrediente bune, fără 100 aditivi controversaţi, şi cele mai bune surse de provenienţă în oferta noastră. Avem 4.000 de produse dezvoltate la standarde înalte de calitate Carrefour care se bucură de cel mai bun raport preţ-calitate. Avem 40 de subbranduri Private Label Carrefour prin care punem la dispoziţie clienţilor opţiuni pentru toate buzunarele în categoriile principale. Punem accent în procesele proprii pe impactul asupra mediului şi alegerea practicilor sustenabile, alegerea unor parteneri de încredere şi prioritizarea furnizorilor locali pentru producţia produselor. Astfel că peste 90% dintre furnizorii mărcilor proprii aflate pe rafturile magazinelor noastre din România sunt români. ► Susţinerea la raft a reţetelor şi produselor autentice româneşti – cel mai clar exemplu este Drag de România, marca proprie dezvoltată de Carrefour pentru piaţa locală exclusiv cu producători români şi ingrediente locale. Vorbim de parteneriate la nivelul întregii ţări pentru a pune la raft produse de băcănie, gustări tradiţionale, salamuri şi lactate. ► Accelerarea eforturilor noastre în beneficiul biodiversităţii şi climatului. În strategia grupului până în 2026, ne concentrăm pe realizarea unui plan comun alături de top 100 furnizori internaţionali pentru a reduce emisiile de CO2 cu scopul de a atinge ambiţia de -1,5°C până în 2050; este o viziune holistică pentru a ne asigura că reducem impactul asupra mediului în mod sistematic şi organizat. Îndeplinirea acestor standarde de către toţi partenerii noştri mari este o condiţie obligatorie pentru a susţine prezenţa la raft a produselor şi furnizorilor cu adevărat responsabile începând cu 2026. În cadrul Carrefour, credem că toţi avem dreptul să ne bucurăm de tot ce e mai bun, să gustăm fructe şi legume locale cu gust, să beneficiem de produse obţinute prin practici responsabile şi sustenabile, la cele mai bune preţuri. Credem că parteneriatul nostru cu furnizorii este fundamentul pentru un portofoliu puternic, cu produse locale, gustoase şi sănătoase pentru clienţii noştri.
Noul capitol ACT FOR FOOD este un angajament real al întregii echipe Carrefour România pentru un viitor mai bun, în care clienţii noştri pot avea acces la produse de calitate, la preţuri corecte şi în care fermierii locali primesc suportul de care au nevoie pentru a prospera. Doar împreună ne asigurăm că viitorul este unul sustenabil şi echilibrat pentru toţi. Vă invit în continuare să descoperiţi o mică parte din ecosistemul Carrefour care pune în mişcare viziunea noastră ACT FOR FOOD în România, unde producătorii locali şi grija noastră pentru calitate joacă un rol esenţial şi să descoperiţi produsele noastre în cele peste 450 de magazine din toată ţara şi în platformele noastre online (carrefour.ro, Act for Good sau partenerii de e-grocery Bringo, Glovo şi Tazz). Să ne bucurăm de tot ce e mai bun!Gilles Ballot, CEO al Carrefour România
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).