23.9 C
București
marți, iulie 23, 2024

Retail – Ursus Breweries, liderul pieţei de bere, şi-a majorat cifra de afaceri cu 17% în 2023 şi mizează pe creştere în continuare – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, deţinut de grupul japo nez Asahi, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,67 miliarde de lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Evoluţia vine în contextul în care la nivel de producţie, piaţa berii a consumat o scădere de 5% faţă de anul precedent, conform datelor de la Asociaţia Berarii României.

„Deşi este o perioadă de tranziţii care pune presiune pe veniturile consumatorului, avem premisele optimiste pentru viitor – este un an cu multiple evenimente sportive, care pot influenţa ocaziile de consum alături de prieteni sau familie, avem o strategie so lidă şi continuăm să investim pentru a ne duce planurile mai departe“, spun reprezen tanţii companiei, care deţine 3 fabrici de bere: în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o minifacilitate de producţie în Cluj-Napoca.

Ursus Breweries deţine 3 fabrici de bere: în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o minifacilitate de producţie în Cluj-Napoca.
♦ „Este un an cu multiple evenimente sportive, avem o strategie solidă şi continuăm să investim pentru a ne duce planurile mai departe“, spun reprezentanţii companiei.

Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, deţinut de grupul japo­nez Asahi, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,67 miliarde de lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Evoluţia vine în contextul în care la nivel de producţie, piaţa berii a consumat o scădere de 5% faţă de anul precedent, conform datelor de la Asociaţia Berarii României. Reprezentanţii Ursus Breweries spun că acest rezultat este explicat şi de stresul generat în piaţă de fac­tori precum inflaţia sau schimbări legislative.

„Deşi este o perioadă de tranziţii care pune presiune pe veniturile consumatorului, avem premisele optimiste pentru viitor – este un an cu multiple evenimente sportive, care pot influenţa ocaziile de consum alături de prieteni sau familie, avem o strategie so­lidă şi continuăm să investim pentru a ne duce planurile mai departe“, spun reprezen­tanţii companiei, care deţine 3 fabrici de bere: în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o minifacilitate de producţie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International, care are în spate grupul japonez Asahi. Profitul net al companiei s-a ridicat la 194 de milioane de lei, dublu faţă de anul precedent. În total, compania are peste 1.500 de angajaţi.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!