2.2 C
București
sâmbătă, februarie 15, 2025

Retail – ZF Retail Summit 2024. Edvin Abdulachim, Altex România: Am continuat investiţiile, numai anul acesta am deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Continuăm să investim în dezvoltare, până acum avem peste 135 de magazine”, a spus el în cadrul evenimentului ZF Retail Summit 2024.

♦ Altex este firmă 100% românească, evoluează în România de peste 20 de ani la un nivel foarte înalt, per total are peste 30 de ani de activitate.

BusinessMagazin Urmează o nouă furtună financiară: Legendarul Warren Buffett deja şi-a pus deoparte aproape 200 de mld.

Altex România a continuat investiţiile iar anul acesta a deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate, susţine Edvin Abdulachim, directorul comercial al companiei. „Noi am continuat investiţiile în permanenţă, numai anul acesta am deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate, deci sunt investiţii foarte mari acolo. Până la sfârşitul acestei luni mai deschidem două proprietăţi, una în Pipera – Voluntari şi una în Giurgiu. Continuăm să investim în dezvoltare, până acum avem peste 135 de magazine”, a spus el în cadrul evenimentului ZF Retail Summit 2024.
 Ce a mai declarat Edvin Abdulachim în cadrul evenimentului ZF:♦ Din punctul de vedere al investitorilor, ei văd România ca pe o ţară diferită, o ţară în care există foarte multe oportunităţi, o ţară în care se pare că orice se poate rezolva într-un fel sau altul. 

♦ Altex este firmă 100% românească, evoluează în România de peste 20 de ani la un nivel foarte înalt, per total are peste 30 de ani de activitate. Am trecut prin foarte multe perioade dificile, începând din 2008 – 2009. În ultimii ani, odată cu pandemia, noi am avut cam tot timpul magazinele deschise, am ţinut să funcţionăm, să funcţioneze economia, să nu ne ducem în jos.♦ Este foarte greu pentru o companie din exterior în acest moment să vină şi să ocupe anumite spaţii comerciale, să vină cu un knowhow diferit. Singura variantă pentru companiile din exterior este să vină cu discounturi, cu preţuri de dumping, aceasta este singura variantă în care o companie poate să vină din exterior şi să-şi atragă de partea lor clienţii pe care în mod normal i-am fidelizat prin produsele şi serviciile furnizate până acum. ♦ În general, preţurile în domeniul electro-IT sunt echilibrate, nu există fluctuaţii de preţ de achiziţie atât de mari. Focusul nostru a fost spre menţinerea cheltuielilor la un anumit nivel, astfel încât să nu fim nevoiţi să creştem semnificativ preţul. ♦ Consumatorul şi-a modificat puţin comportamentul, este mult mai atent când alege să cumpere produsul, atent la ce produse alege. În cazul nostru, clientul nu caută produse ieftine, caută produse bune la un preţ foarte bun, de aceea este atras de promoţii.   


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!