Numirea lui Georgian Bâlă la conducerea operațiunilor locale ale Julius Meinl are loc într-un context strategic de consolidare și de extindere a brandului pe piața locală, cu obiective ambițioase de creștere. În acest sens, una dintre direcțiile principalele ale strategiei sale va fi dezvoltarea și consolidarea echipei Julius Meinl România, asigurându-se că organizația este pregătită să facă față provocărilor pieței cu obiective de dezvoltare pe termen lung, se precizează în comunicatul transmis de companie.
„Mă bucur să revin în echipa Julius Meinl și îmi place să spun că m-am întors acasă. Vin mai pregătit și mai agil să fac față noilor provocări și mă bazez pe suportul unei echipe puternice și motivate, capabilă să atingă performanțe remarcabile. Îmi doresc să insuflăm pasiunea noastră pentru cafea tuturor consumatorilor și să creăm momente memorabile împreună”, a declarat Georgian Bâlă, Managing Director Julius Meinl România.
Georgian Bâlă va coordona extinderea prezenței brandului în canalul HoReCa, continuând să valorifice oportunitățile din acest sector cheie de piață. Totodată, acesta va accelera performanța în canalele de Retail, având în vedere potențialul acestora de a sprijini dezvoltarea continuă a companiei.
De asemenea, Georgian Bâlă va susține expansiunea brandului în alte canale cu potențial de creștere pentru a contribui la consolidarea poziției de lider al Julius Meinl pe piața cafelei premium din România.
Potrivit companiei, Georgian Bâlă are o carieră de peste 15 ani în firme multinaționale și antreprenoriale din sectoarele HoReCa și FMCG. Cu o vastă expertiză în managementul afacerilor, vânzărilor și operațiunilor, noul Managing Director Julius Meinl a condus echipe în industrii variate, cu operațiuni care depășesc 20 de milioane de euro anual și echipe de peste 500 de oameni. Anterior poziției actuale, Georgian a condus lanțul de simigerii Petru și a dezvoltat canalul HoReCa și operațiunile de export ale producătorului FrieslandCampina.
Julius Meinl, afacere de familie înființată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de țări la nivel mondial, iar în 40 dintre acestea se află în top trei mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, țările adriatice, Europa Centrală și de Est și Dubai.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.economica.net).