28 C
București
vineri, septembrie 29, 2023

Analize și Trenduri – Tesla va construi o nouă uzină la Shanghai. Va produce acolo sisteme Megapack pentru stocarea energiei – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Completând actuala uzină Tesla de la Shanghai, unde sunt produse vehicule electrice, noua facilitate ar urma să producă, în prima fază, aproximativ 10.000 de sisteme Megapack de stocare a energiei pe an, adică echivalentul unor capacităţi de stocare de aproximativ 40 de Gigawaţi-oră, a anunţat duminică agenţia Xinhua, preluată de Reuters.

Prin noua sa uzină, Tesla va putea profita de lanţurile chineze de aprovizionare pentru a majora ritmul de producţie şi a reduce costurile pentru o unitate de stocare a energiei Megapack, compusă din mai multe baterii de tip litiu-ion...

În paralel, gigantul chinez din domeniul bateriilor CATL şi-a extins colaborarea cu clienţii, inclusiv Tesla, în ceea ce priveşte livrările de baterii folosite la stocarea energiei, care potrivit preşedintelui firmei chineze, Robin Zeng ar urma să formeze o piaţă mai mare decât cea a bateriilor folosite la alimentarea vehiculelor electrice.

Tesla va construi o uzină la Shanghai pentru a produce sisteme Megapack de stocare a energiei

Ceremonia de semnare a proiectului a avut loc duminică, 9 aprilie, la Shanghai.

Completând actuala uzină Tesla de la Shanghai, unde sunt produse vehicule electrice, noua facilitate ar urma să producă, în prima fază, aproximativ 10.000 de sisteme Megapack de stocare a energiei pe an, adică echivalentul unor capacităţi de stocare de aproximativ 40 de Gigawaţi-oră, a anunţat duminică agenţia Xinhua, preluată de Reuters.

Tesla va putea profita de lanţurile chineze de aprovizionare pentru a majora ritmul de producţie şi a reduce costurile

Prin noua sa uzină, Tesla va putea profita de lanţurile chineze de aprovizionare pentru a majora ritmul de producţie şi a reduce costurile pentru o unitate de stocare a energiei Megapack, compusă din mai multe baterii de tip litiu-ion, astfel încât să răspundă cererii globale crescute de soluţii de stocare a energiei.

Tesla generează cea mai mare parte a cifrei sale de afaceri din vânzarea de automobile electrice, însă fondatorul Elon Musk a promis că afacerile din domeniul energiei fotovoltaice şi cele din domeniul bateriilor vor ajunge la o dimensiune similară cu cele din domeniul automobilelor.

În paralel, gigantul chinez din domeniul bateriilor CATL şi-a extins colaborarea cu clienţii, inclusiv Tesla, în ceea ce priveşte livrările de baterii folosite la stocarea energiei, care potrivit preşedintelui firmei chineze, Robin Zeng ar urma să formeze o piaţă mai mare decât cea a bateriilor folosite la alimentarea vehiculelor electrice.

Tesla are în prezent o uzină care produce sisteme Megapack de stocare a energiei la Lathrop, statul California, capabilă să livreze 10.000 de sisteme pe an.

Tesla are un ritm de producţie de 22.000 de unităţi Model 3 pe săptămână la uzina din Shanghai

Constructorul american de automobile electrice a început să producă vehicule Model 3 la uzina sa de la Shanghai în 2019 şi acum a ajuns la un ritm de producţie de 22.000 de unităţi pe săptămână.

Anul trecut, Reuters a dezvăluit că Tesla intenţionează să extindă uzina Gigafactory de la Shanghai, cea mai productivă facilitate de producţie a companiei, pentru a ajunge la o capacitate de 450.000 de unităţi pe an.

Cu toate acestea, în ultima perioadă Tesla se confruntă cu o creştere a stocurilor la uzina de la Shanghai, pe măsură ce cererea a început să încetinească în trimestrul al treilea, ceea ce a obligat firma să demareze reduceri agresive de preţuri, pe marile sale pieţe mondiale, în luna ianuarie.

De exemplu, vânzările de automobile electrice în China, cea mai mare piaţă din lume pentru acest tip de autovehicule, au încetinit până la un avans de 20,8% în primele două luni ale acestui an, comparativ cu o creştere explozivă de 150% înregistrată în aceiaşi perioadă a anului trecut.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.capital.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!