11.4 C
București
miercuri, octombrie 16, 2024

Banking & Servicii financiare – 100 Cele mai puternice femei din business. Ioana Gorgăneanu, Vice-president, head of marketing & communications, Southeast Europe, Mastercard – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cifră de afaceri: N/ANumăr de angajaţi: 50Biografie: Ioana Gorgăneanu s-a alăturat echipei Mastercard în 2005, în calitate de marketing manager pentru România şi Bulgaria, iar responsabilităţile sale s-au extins ulterior către mai multe ţări din regiune...

După doi ani petrecuţi aici, în 2005 m-am alăturat echipei Mastercard, oportunitate care a dus la formarea şi dezvoltarea mea profesională prin diverse roluri.

Acum 20 de ani aveam 23 de ani şi, specific entuziasmului vârstei, eram încrezătoare că fiecare dintre noi poate avea o contribuţie la a schimba o părticică din lume.

Cifră de afaceri: N/A

Număr de angajaţi: 50


Biografie: Ioana Gorgăneanu s-a alăturat echipei Mastercard în 2005, în calitate de marketing manager pentru România şi Bulgaria, iar responsabilităţile sale s-au extins ulterior către mai multe ţări din regiune. Din rolul său actual, coordonează activităţile de marketing ale Mastercard în Europa de Sud-Est, construite în linie cu viziunea companiei, care îmbină valori precum o lume dincolo de cash, incluziune şi educaţie financiară, inovaţie, plăţi sigure şi interconectivitate.


<!–

–>


► Acum 20 de ani, intram pe porţile agenţiei McCann România, pe o poziţie de junior account executive. După doi ani petrecuţi aici, în 2005 m-am alăturat echipei Mastercard, oportunitate care a dus la formarea şi dezvoltarea mea profesională prin diverse roluri. La nivel aspiraţional, am fost ghidată de trei obiective. Primul obiectiv a fost să văd lumea. Lucrând în cadrul Mastercard, am avut ocazia să călătoresc foarte mult. Al doilea, să cunosc lumea, ceea ce s-a şi întâmplat; interacţionez zilnic cu profesionişti diferiţi. Al treilea, să schimb lumea. Acum 20 de ani aveam 23 de ani şi, specific entuziasmului vârstei, eram încrezătoare că fiecare dintre noi poate avea o contribuţie la a schimba o părticică din lume. Încă sunt de aceeaşi părere.

► Din fericire, aşteptările pe care le aveam până acum s-au materializat. Traseul profesional a evoluat în aceeaşi direcţie cu obiectivele pe care mi le-am propus la începutul carierei mele, ceea ce se datorează şi faptului că mi-am păstrat flexibilitatea şi m-am adaptat din mers, în funcţie de împrejurări. Dar, evident, există în continuare multe locuri unde îmi doresc să ajung şi multe lucruri pe care plănuiesc să le fac.

► Privilegiul meu vine din faptul că lucrez într-o companie de tehnologie, care are inovaţia în ADN-ul său. Fiind o adeptă a genului science fiction, un gen artistic vizionar, unde tehnologia atinge deseori noi culmi, văd viitorul similar cum îl imaginează creatorii de science fiction – începând cu Jules Verne, continuând cu Isaac Asimov şi ajungând la autorii şi regizorii contemporani. Sunt încrezătoare cu privire la viitor, nu mă sperie noul, dimpotrivă, îmbrăţişez AI-ul, noile tehnologii şi inovaţiile ce pot fi puse în slujba evoluţiei societăţii şi în slujba oamenilor.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businessmagazin.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!