14.5 C
București
vineri, mai 23, 2025

Energie – Un nou brand pe piaţa retailului de carburanţi. Nicolae Bănică, CEO OSCAR Downstream: Ne propunem să inaugurăm prima benzinărie proprie, sub brandul OSCAR, în a doua jumătate a acestui an. Va fi un concept premium – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Brandul de franciză RO, conceptul de benzinării B2C, pe care l-am lansat în 2017, ne-a condus în etapa în care astăzi, după toţi aceşti ani, putem identifica, înţelege şi adapta la nevoile clienţilor noştri.

Cu o prezenţă în business de peste 20 de ani, OSCAR Downstream a devenit cel mai mare jucător independent de pe piaţa petrolieră locală, focusul companiei fiind segmentul B2B.

Mai departe, compania are o reţea de benzinării care a depăşit 110 staţii distribuţie la nivel naţional: 30 de staţii proprii dedicate segmentului de clienţi B2B sub brandul OSCAR Drive, poziţionate de-a lungul principalelor drumuri comerciale...

Nicolae Bănică, CEO OSCAR Downstream: Ne uităm de câţiva ani la segmentul de retail, însă o astfel de decizie trebuie fundamentată de condiţii de piaţă adecvate şi argumente strategice şi economice. Retailul este o piaţă foarte competitivă şi complet diferită de segmentul B2B. Brandul de franciză RO, conceptul de benzinării B2C, pe care l-am lansat în 2017, ne-a condus în etapa în care astăzi, după toţi aceşti ani, putem identifica, înţelege şi adapta la nevoile clienţilor noştri.

♦ OSCAR Downstream, cel mai mare jucător independent de pe piaţa petrolieră locală, un business de 1,47 mld. euro anul trecut deţinut de omul de afaceri Alin Niculae, ar putea lansa prima benzinărie sub brandul OSCAR în a doua jumătate a anului, intenţia fiind anunţată de la începutul lui 2023 ♦ Mişcarea poate părea surprinzătoare în contextul în care scena energetică este acaparată de discuţia privind tranziţia către zona de energie verde, dar reprezentanţii OSCAR cred că cererea pentru produsele petroliere clasice va continua zeci de ani de acum încolo, chiar dacă tendinţa de consum va fi totuşi pe o pantă descendentă ♦ Ce îşi propune să aducă nou conceptul de retail OSCAR?

Cu o prezenţă în business de peste 20 de ani, OSCAR Downstream a devenit cel mai mare jucător independent de pe piaţa petrolieră locală, focusul companiei fiind segmentul B2B. Compania deţine şapte depozite de stocare, localizate în Şercaia (judeţul Braşov), Zădăreni (judeţul Arad), Ocna Mureş (judeţul Alba), Roman (judeţul Neamţ), Craiova (judeţul Dolj), Fundulea (judeţul Călăraşi), Constanţa (judeţul Constanţa). Depozitele din Şercaia, Zădăreni, Ocna Mureş şi Roman sunt construcţii greenfield. Mai departe, compania are o reţea de benzinării care a depăşit 110 staţii distribuţie la nivel naţional: 30 de staţii proprii dedicate segmentului de clienţi B2B sub brandul OSCAR Drive, poziţionate de-a lungul principalelor drumuri comerciale, şi peste 80 de benzinării în franciză sub brandul RO concept OSCAR, pentru clienţii B2C (număr în creştere). La acestea se adaugă peste 2.500 de staţii de incintă OSCAR – DIESELPoint, dar şi o flotă proprie de peste 100 de autocisterne.

Acum însă, OSCAR Downstream vrea să intre pe segmentul de retail al carburanţilor cu brandul propriu, OSCAR, decizia fiind anunţată de la începutul anului trecut. Reprezentanţii companiei spun că cel mai probabil ideea va fi pusă în practică în cel de-al doilea semestru al anului.

„Ne uităm de câţiva ani la segmentul de retail, însă o astfel de decizie trebuie fundamentată de condiţii de piaţă adecvate şi argumente strategice şi economice. Retailul este o piaţă foarte competitivă şi complet diferită de segmentul B2B. Brandul de franciză RO, conceptul de benzinării B2C, pe care l-am lansat în 2017, ne-a condus în etapa în care astăzi, după toţi aceşti ani, putem identifica, înţelege şi adapta nevoilor clienţilor noştri”, a spus Nicolae Bănică, CEO OSCAR Downstream. Potrivit acestuia, know-howul acumulat prin intermediul brandului de franciză, dar şi cei peste 20 de ani de activitate din domeniul B2B au pregătit compania pentru acest pas spre zona de retail cu carburanţi, piaţă dominată acum de la OMV Petrom, urmată de Rompetrol, MOL România şi Lukoil România.



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!