Patru companii care comercializează mobilier și-au închiriat spații de vânzare la parterul unor clădiri de birouri din zona de nord a Bucureștiului, suprafața totală depășind 10.000 mp.
Ultimul deschis este noul concept store Insignis, cu o suprafață de 673 mp, ce va expune și comercializa piese de mobilier de la branduri de top din Europa. Tranzacția de închiriere a fost asistată de Fortim Trusted Advisors, membră în Alianța BNP Paribas Real Estate.
“Cererea pentru astfel de spații la parterul clădirilor de birouri, cu vizibilitate la stradă, este din ce în ce mai mare și avem tot mai puține astfel de locații, cu suprafețe de peste 500 mp, care să se preteze pentru un showroom premium de mobilă. În 2023 și 2024, retailerii de mobilier au concurat pentru parterul clădirilor de birouri cu magazine de proximitate, precum Froo, Mega Image, restaurante, cafenele, centre de optică precum Lensa, agenții de turism, librării sau branduri noi de parfumerii precum My Geisha“, spune Nicolae Ciobanu Managing Partner – Head of Advisory la Fortim Trusted Advisors.
Locația este un alt aspect important pentru retaileri care se orientează spre clădirile de birouri din zone premium. În partea de nord a Bucureștiului, pe Șoseaua București-Ploiești s-a creat un hub de magazine de mobilă ce au ales această soluție, printre retailerii ce au deschis magazine în această zonă numărându-se Insignis, Rovere Mobili, The Home și Cioata.
Bucharest Business Park, ales de Insignis, se află în imediata apropiere a Casei Presei Libere, și cuprinde patru clădiri, cu suprafață închiriabilă de 24.500 mp, avându-i printre chiriași pe BAT și Heidelberg.
Cine sunt chiriașii de retail care preferă parterul clădirilor de birouri
Cei mai activi retaileri care au închiriat spații în clădiri de birouri sunt cei din zona de food sau de Horeca, care caută spații cuprinse între 70 mp și 300 mp. Pe de altă parte, spațiile cele mai mari sunt solicitate de magazinele de mobilier, care închiriază showroom-uri cu suprafețe cuprinse între 600 și 5.000 mp.
“Comerțul online a crescut, însă românii continuă să fie interesați de experiența de shopping în magazinele fizice, mai ales când este vorba despre produse care se achiziționează pe termen lung. De aceea mulți din retailerii prezenți online caută să ofere clienților experiențe personalizate de cumpărături acordând o atenție deosebită interacțiunii directe, pentru o mai bună înțelegere a preferințelor și nevoilor individuale ale acestora“, declară Bianca Batin, Office Consultant, la Fortim Trusted Advisors, membră în Alianța BNP Paribas Real Estate.
Magazinul online Insignis este o afacere antreprenorială românească, prezent pe piața românească din anul 2013 și controlată din 2018 de Cristina și Marian Paraschiv. Compania Art Store care deține brandul Insignis a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, în creștere cu 20,2% față de anul anterior și pentru acest an estimează să depășească două milioane de euro.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).