4.1 C
București
marți, decembrie 10, 2024

IT & E-commerce – Bilanţul eMAG după a 14-a ediţie de Black Friday: comenzi de 896 milioane de lei într-o singură zi. 3,2 milioane de produse au fost comandate. 24% din vânzări, în rate – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Peste 647.000 de clienţi au comandat de la eMAG şi companiile care vând prin platformă un număr de 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut – cu mult peste estimările iniţiale, conform unui anunţ al companiei. “Cei 13.200 de selleri din Marketplace,

Peste 647.000 de clienţi au comandat de la eMAG şi companiile care vând prin platformă un număr de 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut – cu mult peste estimările iniţiale, conform unui anunţ al companiei.

“Cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari faţă de ediţia de anul trecut. În această zi a fost atins şi un nou record al clienţilor care au activ un abonament Genius, care a ajuns la un milion de utilizatori în România.
Rezultatele acestei ediţii confirmă tendinţele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulţi consumatori îşi pregătesc bugete mai mari şi chiar amână unele achiziţii pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi pentru bunuri necesare zi cu zi. 24% din vânzări au fost realizate prin MyWallet şi prin celelalte servicii de plată oferite de partenerii eMAG”, conform datelor companiei.
„Black Friday este un moment foarte aşteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienţii se pregătesc din timp, îşi planifică cumpărăturile şi aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziţie. Implicarea activă a comercianţilor din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune preţuri din an şi opţiunile flexibile de plată şi livrare au răspuns nevoilor oamenilor şi au menţinut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Ce date a mai comunicat eMAG despre Black Friday:

  • Clienţii Genius, campioni de Black Friday: Peste 38% dintre clienţii care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită şi oferte exclusive. Ei au pus în coş, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.
  • Majoritatea preferă plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferinţa pentru metode de plată simple şi sigure.
  • Plăţi flexibile: aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluţii de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.
  • Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localităţile în care serviciul este disponibil.
  • Achiziţii speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopţi de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar şi 53 de tone de carne de porc şi 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate:

  • Produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală: 615.000
  • Băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie: 706.000
  • Jucării şi articole pentru copii: 399.000
  • Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 144.000
  • TV, audio-video, gaming şi cărţi: 98.000
  • Electrocasnice mici: 162.000
  • Fashion şi sport: 113.000
  • Mobilă şi casă: 210.000
  • Clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!