25 C
București
luni, septembrie 9, 2024

IT & E-commerce – Compania htss, specializată în furnizarea de servicii software de business, afaceri de 32,1 mil. euro în 2022, plus 16%. „Pentru anul 2023 estimăm afaceri de 40 mil. euro şi vizăm creşterea echipei” – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Valentin Preda, Chief Retail Officer în cadrul htss. Compania High-Tech Systems & Software (htss), specializată în furnizarea de servicii software de business, a încheiat anul 2022 cu afaceri de 32,1 milioane de euro, înregistrând o creştere de 16% faţă de anul 2021, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei care, pentru acest an, estimează afaceri

Valentin Preda, Chief Retail Officer în cadrul htss.

Compania High-Tech Systems & Software (htss), specializată în furnizarea de servicii software de business, a încheiat anul 2022 cu afaceri de 32,1 milioane de euro, înregistrând o creştere de 16% faţă de anul 2021, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei care, pentru acest an, estimează afaceri de 40 de mil. euro. De asemenea, planurile pentru anul în curs vizează şi extinderea echipei.

„În 2021, grupul htss era format dintr-o echipă de 400 de specialişti. Până la finalul acestui an ne-am propus să creştem cu 50%, până la 600 de angajaţi. Aşadar, departamentul nostru de resurse umane este în continuă căutare de programatori IT. Ne uităm atât după specialişti cu experienţă cât şi după programatori aflaţi în primii ani ai carierei. În funcţie de nivelul de pregătire, viitorii noştri colegi vor beneficia de programe speciale de training, în cadrul propriei noastre academii IT, cu ajutorul căreia ne asigurăm că echipa noastră asimilează tehnologiile emergente precum Inteligenţa Artificială sau Machine Learning, tehnologii pe care le folosim în dezvoltarea produselor proprii”, a spus Valentin Preda, Chief Retail Officer în cadrul htss.

Înfiinţată în 2012, htss dezvoltă produse software de business pentru companii din industrii precum healthcare, retail, logistică sau financiar, fiind lider de piaţă în România pe segmentul soluţiilor software pentru farmacii, cu o cotă de peste 38%. În prezent, compania are în portofoliu peste 1.000 de clienţi, în 11 ţări.

Potrivit reprezentanţilor companiei, printre cele mai căutate soluţii dezvoltate de htss se numără telemedica – soluţie de telemedicină; omnimedica – solutie software pentru clinici si spitale; shiftin – software de planificare automată a turelor de lucru sau mindclass – platformă de e-learning.

În 2022, htss a lansat la nivel internaţional două produse – mindclass şi shiftin, iar înn 2023 grupul va lansa o nouă soluţie de gestiune pentru farmacii care va deservi, în primă fază, clienţii actuali ai htss din România şi în alte ţări din Europa.  

„Ne dorim să trecem de la statutul de furnizor de POS la cel de farmacie a viitorului, îmbinând tehnologia proprie cu diverse alte inovaţii care includ recunoaştere facială, vending machines, dispensing machines, iBeacons şi afişaje digitale care să stimuleze personalizarea la POS, precum şi integrarea între POS şi alte surse de date despre clienţi, pentru a impulsiona cross-selling-ul. Noua soluţie de gestiune pentru farmacii va veni cu funcţionalităţi integrate de servire a clientului şi în zona de retail şi executare a strategiei de business în magazinele proprii, cu deservirea şi păstrarea clienţilor angro independenţi. Vom pune la dispoziţia farmaciilor noi procese complexe de raportare, tablou de bord, matrice de date, analize de previzionare, analize prescriptibile, interogare ad hoc şi analiză, analize OLAP multidimensionale, precum şi analize predictive. Nu în ultimul rând, modulul de e-commerce reprezintă un adevărat portal de farmacie online, cu o componentă puternică de configurare a magazinului online, care va permite farmaciilor să implementeze politici moderne de atragere a clienţilor din mediul virtual,” a adăugat Valentin Preda.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!