30 C
București
duminică, iulie 21, 2024

IT & E-commerce – Ruxandra Vodă, unul dintre oamenii care cunosc din culise istoria zbuciumată a Telekom în România, încă din perioada Cosmote / Romtelecom, a plecat de la operatorul de comunicaţii – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Ruxandra Vodă, unul dintre oamenii care cunosc din culise istoria zbuciumată a Telekom în România, grup care la un moment dat atinsese un business de peste un miliard de euro pe plan local şi spera că poate depăşi Orange pentru a deveni numărul unu în industrie...

„Ruxandra Vodă, director de comunicare corporativă la Telekom Romania Mobile, va părăsi compania, începând cu data de 1 iulie.

După 14 ani petrecuţi alături de Telekom Romania Mobile, Ruxandra Vodă a decis să exploreze noi oportunităţi de carieră în afara companiei”, conform anunţului Telekom.

Ruxandra Vodă, unul dintre oamenii care cunosc din culise istoria zbuciumată a Telekom în România, grup care la un moment dat atinsese un business de peste un miliard de euro pe plan local şi spera că poate depăşi Orange pentru a deveni numărul unu în industrie, va părăsi compania de comunicaţii după 14 ani. „Ruxandra Vodă, director de comunicare corporativă la Telekom Romania Mobile, va părăsi compania, începând cu data de 1 iulie. După 14 ani petrecuţi alături de Telekom Romania Mobile, Ruxandra Vodă a decis să exploreze noi oportunităţi de carieră în afara companiei”, conform anunţului Telekom. „Detalii despre următorul capitol din carieră vor urma în curând”, a scris pe LinkedIn Ruxandra Vodă, fără a oferi detalii. Ea s-a alăturat companiei de telefonie mobilă Cosmote la începutul anului 2009, pe locul lăsat liber la finele anului 2008 de Tereza Tranakas (care a fondat doi ani mai târziu agenţia Oxygen, acum una dintre cele mai mari agenţii de comunicare independente de pe piaţa locală). Ruxandra Vodă s-a alăturat Cosmote cu puţin timp înainte ca operatorul să cumpere compania rivală Zapp, pentru a avea acces la licenţa 3G a companiei.

Cosmote a ratat în mod surprinzător să câştige în 2006 o licenţă 3G la licitaţia organizată de predecesorul ANCOM – Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei, instituţie condusă la acea vreme de Cătălin Marinescu (ulterior preşedinte al ANCOM, care în prezent ocupă o poziţie de management în cadrul Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor din Geneva). Ratarea licenţei 3G a dus la eliberarea din funcţie a CEO-ului Nikolaos Tsolas şi numirea lui Stefanos Theocharopulos. Ruxandra Vodă a fost parte şi dintr-un moment cheie în istoria Cosmote şi Romtelecom pe piaţa locală: în 2011 grupul OTE, acţionarul majoritar al celor două companii, a decis să numească un singur CEO pentru ambele companii – pe Theocharopulos, demarând astfel procesul de integrare dintre cei doi operatori. În mandatul lui Theocharopulos au început consolidările între echipele din cele două companii care gestionau zone similare. Schimbările şi mai dure – crearea unei singure echipe de management pentru cei doi operatori, şi alegerea oamenilor care să rămână în funcţie şi să coordoneze echipele din ambele companii, au fost finalizate de Nikolai Beckers, primul CEO de origine germană trimis la Bucureşti de OTE şi Deutsche Telekom. În mandatul lui Beckers, Ruxandra Vodă a fost numită director de comunicare pentru întregul grup. Ea a fost parte a echipei de conducere şi când grupul a lansat una dintre cele mai scumpe campanii de rebranding din istoria pieţei de telecom, trecerea de la Cosmote/Romtelecom la Telekom din 2014 – un moment în care nemţii de la Deutsche Telekom păreau încrezători că pot „zgudui” piaţa din România şi depăşi liderul Orange care nu avea operaţiuni fixe. Speranţele nu s-au concretizat astfel că grupul Telekom a decis să plece din România şi a început să caute cumpărători pentru operaţiunile fixe şi mobile. Compania a reuşit să vândă doar operaţiunile fixe către Orange, în toamna anului 2021, eforturile de a identifica un cumpărător pentru operaţiunile mobile care să fie agreat şi de statul român fiind marcate de un eşec.

 

 

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src=”https://connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0&appId=182548568988529″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!