3.7 C
București
vineri, martie 21, 2025

IT & E-commerce – Steffen Heringhaus, five elements digital: Inteligenţa artificială aduce eficientizare în industria de advertising, însă profesioniştii din domeniu trebuie să bine mult mai bine pregătiţi ca să reuşească să aducă plusvaloare – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Evoluţia digitală a adus noi instrumente AI care simplifică munca profesioniştilor din domeniu, însă expertiza necesară a crescut, deoarece accesul la soluţii de marketing digital este acum mai larg, astfel că profesioniştii din acest domeniu au nevoie de o pregătire mai avansată pentru a aduce plusvaloare, susţine Steffen Heringhaus, fondator şi CEO al five elements

Evoluţia digitală a adus noi instrumente AI care simplifică munca profesioniştilor din domeniu, însă expertiza necesară a crescut, deoarece accesul la soluţii de marketing digital este acum mai larg, astfel că profesioniştii din acest domeniu au nevoie de o pregătire mai avansată pentru a aduce plusvaloare, susţine Steffen Heringhaus, fondator şi CEO al five elements digital.

„În digital au venit acum o grămadă de instrumente care ne ajută foarte mult să livrăm un serviciu bun. Pentru profesionistul din digital asta înseamnă că va trebuie să fie mult mai bine pregătit decât a fost. În trecut putea s-a lucreze acolo cineva care avea o oarecare pregătire, că ştia unde sunt butoanele, dar asta n-o să mai fie de ajuns pentru că fiecare om o să aibă acces relativ uşor la soluţii de digital marketing care îşi fac treaba relativ bine. Deci ca să adaugi aici un plusvaloare trebuie să vii cu mult mai mult în plus”, a spus el în cadrul conferinţei ZF Digital ’24 Cum trece industria IT&C din România prin „furtuna” AI?

Ce a mai declarat Steffen Heringhaus în cadrul conferinţei ZF:

• Cred că AI aşa cum se foloseşte în ziua de astăzi este un buzzword care cuprinde nu doar language models precum ChatGPT, ci şi foarte mulţi algoritmi de machine learning sau de administrare programatică a advertisingului pe care noi, agenţiile, le folosim de 10-15 ani. Pe baza unor reguli foarte eficient reclamele, aşa cum nu a fost posibil înainte de AI. Acum, inteligenţa artificială vine şi ne ajută să atingem un grad de eficientizare pe care nu l-am avut înainte, de rafinare.

• Piaţa asta este ceva ce se întâmplă în advertising de multă vreme, acum devine mult mai eficientă. Dacă ne uităm la cum administram Google Ads în 2006, am făcut totul de mână, a mers aşa ceva vreme, după aceea au existat programe prin care am putut face totul mai eficient.

• Din 2011 – 2012, nu a mai fost suficient şi am făcut scriputuri. Atunci nu a mai fost suficient să facă cineva ceva de mână, am făcut scriputuri, automatizări. Au fost necesare peste 20.000 de intervenţii într-o zi, într-un singur cont de advertising, nimeni nu poate să facă asta. Am evoluat de ceva vreme şi astea sunt acum operaţiuni standard.

• De asemenea, se aplică şi la comercianţi. În ultimii 15 ani am urmărit o grămadă de magazine, businessuri în general care au avut succes pentru că ştiau bine partea digitală şi ştiau să se pune în faţa audienţei, nu neapărat pentru că ar fi avut cea mai bună ofertă şi asta se schimbă. Fiecare are acces la aceleaşi instrumente şi cu asta avem efectul acesta de egalizare a şanselor (leveling the fielnd,cum l-a mai numit Google.

• Trebuie să şi investeşti, să ai capacitatea respectivă şi să ştii cum să te poziţionezi aici. bazierele din ţară până urmă devin mai mari.

• Întrebările fără răspuns sunt mai ales cele legate de viitor pentru că chiar dacă există mereu trenduri, avem o grămadă de date şi putem să facem extrapolare, există totuşi foarte multă momente haotice şi pandemia este doar unul dintre ele sau ChatGPT. De ce tocmai acum un an şi ceva a devenit aşa viral? Large language models au existat şi dinainte, nu este neapărat aşa că era pur şi simplu găsit şi era previzibil ca în acest moment să găseasă această deschidere. Sunt destul de multe momente haotice care ne suprind şi asta cred că ne face viaţa interesantă.

• Există aici de mult posibilitatea de a uşura zona de creare de reclame şi asta să se poate şi vizual. Pe de altă parte, au o nevoie şi ei să fie revizuite pentru ca nu fiecare chestie care are sens pentru o maşinărie are sens şi pentru audienţă.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!