12.9 C
București
joi, octombrie 30, 2025

IT & E-commerce – UN UNICORN PE ZI: Checkout.com – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cifre cheie: 45% creştere anuală a veniturilor nete în 2024; peste 40 de clienţi procesează anual peste 1 miliard de dolari prin reţeaua Checkout.com; prezenţă globală cu capabilităţi de achiziţie locală în peste 50 de ţări din Europa, America de Nord...

Checkout.com a atras prima sa finanţare externă abia în 2019, când a obţinut 230 de milioane de dolari într-o rundă de finanţare Serie A, condusă de Insight Partners şi DST Global, se arată într-un comunicat de presă publicat pe site-ul companiei şi pe site-ul ForgeGlobal.

Ulterior, în 2020, Checkout.com a obţinut o finanţare de 150 de milioane de dolari, crescându-şi evaluarea la 5,5 miliarde de dolari, potrivit CBInsights.

Companie: Checkout.com

Fondatori: Guillaume Pousaz (2012)

Sediu central: Londra, Regatul Unit

CEO: Guillaume Pousaz

Domeniu: tehnologie financiară (fintech) şi servicii de procesare a plăţilor

Total finanţări: peste 1,8 miliarde de dolari

Evaluare curentă: 11 miliarde de dolari după ajustarea evaluării în decembrie 2022

Model de business: platformă de plăţi online care integrează tehnologii end-to-end, eliminând intermediarii şi oferind servicii de procesare a plăţilor pentru companii la nivel global

Cifre cheie: 45% creştere anuală a veniturilor nete în 2024; peste 40 de clienţi procesează anual peste 1 miliard de dolari prin reţeaua Checkout.com; prezenţă globală cu capabilităţi de achiziţie locală în peste 50 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia-Pacific.

 

Povestea Checkout.com pe larg

Checkout.com a fost fondată în 2012 de antreprenorul elveţian Guillaume Pousaz. Compania a fost creată din dorinţa de a revoluţiona industria plăţilor online, oferind soluţii moderne şi eficiente pentru procesarea tranzacţiilor digitale la nivel global, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei. Guillaume Pousaz, care avea experienţă în industria financiară şi tehnologică, a identificat nevoia pentru o platformă de plăţi care să elimine intermediarii şi să ofere comercianţilor mai mult control asupra fluxurilor lor financiare.

În primii ani, Checkout.com şi-a dezvoltat tehnologia in-house şi a investit în infrastructura sa, punând accent pe securitate, scalabilitate şi conformitate cu reglementările internaţionale, arată sursa citată anterior. Astfel, compania s-a extins rapid, atrăgând clienţi importanţi din e-commerce, marketplace-uri şi industria fintech.

Un moment esenţial în creşterea Checkout.com a fost decizia de a oferi o platformă de plăţi end-to-end, eliminând necesitatea unor terţi şi optimizând procesarea tranzacţiilor pentru comercianţi globali. Această abordare i-a permis să concureze cu giganţi precum Stripe şi Adyen, conform informaţiilor publicate pe site-ul Checkout.

Checkout.com a atras prima sa finanţare externă abia în 2019, când a obţinut 230 de milioane de dolari într-o rundă de finanţare Serie A, condusă de Insight Partners şi DST Global, se arată într-un comunicat de presă publicat pe site-ul companiei şi pe site-ul ForgeGlobal. În urma acestei finanţări, compania a fost evaluată la 2 miliarde de dolari, devenind astfel un unicorn.

Ulterior, în 2020, Checkout.com a obţinut o finanţare de 150 de milioane de dolari, crescându-şi evaluarea la 5,5 miliarde de dolari, potrivit CBInsights. Noua finanţare a contribuit la extinderea globală a companiei, deschiderea de birouri în Asia, SUA şi Orientul Mijlociu şi dezvoltarea unor noi produse fintech.

În ianuarie 2022, Checkout.com a atras o finanţare record de 1 miliard de dolari într-o rundă de Serie D, care i-a ridicat evaluarea la 40 de miliarde de dolari, transformând-o într-una dintre cele mai valoroase companii fintech din lume, scrie TechCrunch. Cu toate acestea, în decembrie 2022, compania şi-a ajustat evaluarea la 11 miliarde de dolari.

Checkout.com a continuat să îşi extindă operaţiunile şi să îmbunătăţească tehnologia sa, dezvoltând soluţii pentru plăţi instant, criptomonede şi comerţ digital. Printre clienţii săi se numără giganţi precum Netflix, Farfetch, Sony, Klarna şi Coinbase, mai scrie pe site-ul companiei.

Compania are operaţiuni în peste 50 de ţări, facilitând tranzacţii pentru unele dintre cele mai mari companii din lume. Checkout.com a avut o creştere de 45% a veniturilor nete în 2024. Compania continuă să se axeze pe tehnologie avansată, inovaţie şi conformitate pentru a asigura soluţii eficiente şi sigure pentru clienţi din întreaga lume, arată sursa citată anterior.



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src=”//connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0&appId=914098993125481″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!