12.8 C
București
joi, martie 20, 2025

IT & E-commerce – UN UNICORN PE ZI: Creatio – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Companie: Creatio Fondatori: Katherine Kostereva (2013) Sediu central: Londra, Marea Britanie CEO: Katherine Kostereva Domeniu: platformă no-code pentru automatizarea fluxurilor de lucru şi CRM Total finanţări: 268 de milioane de dolari Evaluare curentă: 1,2 miliarde de dolari după investiţia de 200 de milioane dolari din iunie 2024 Model de business: platformă no-code care le permite companiilor să automatizeze procesele de afaceri şi să

Companie: Creatio

Fondatori: Katherine Kostereva (2013)

Sediu centralLondra, Marea Britanie

CEO: Katherine Kostereva

Domeniu: platformă no-code pentru automatizarea fluxurilor de lucru şi CRM

Total finanţări: 268 de milioane de dolari

Evaluare curentă: 1,2 miliarde de dolari după investiţia de 200 de milioane dolari din iunie 2024

Model de business: platformă no-code care le permite companiilor să automatizeze procesele de afaceri şi să gestioneze relaţiile cu clienţii fără a necesita cunoştinţe de programare

Cifre cheie: are 700 de parteneri în 100 de ţări; are prezenţă locală în 25 de ţări şi 7 birouri

 

Povestea Creatio pe larg

Start-up-ul Creatio a fost fondat de Katherine Kostereva în anul 2013, cu scopul de a oferi o platformă no-code pentru automatizarea proceselor de afaceri şi managementul relaţiilor cu clienţii, arată informaţiile publicate pe site-ul companiei.

În februarie 2021, compania a atras o investiţie de 68 de milioane de dolari, condusă de Volition Capital, cu participarea Horizon Capital, potrivit TechCrunch. Până la acel moment, Creatio s-a autofinanţat, spunea CEO-ul şi fondaroarea companiei, Katherine Kostereva într-un interviu pentru TechCrunch.

În 2024, Creatio a obţinut o investiţie suplimentară de 200 de milioane de dolari, condusă de Sapphire Ventures, cu participarea StepStone Group şi a investitorilor existenţi, Volition Capital şi Horizon Capital, evaluând compania la 1,2 miliarde de dolari şi obţinând astfel statutul de unicorn, mai scrie TechCrunch şi Forbes.

Aceste investiţii au fost utilizate pentru a accelera expansiunea globală a companiei şi pentru a stimula inovaţia în domeniul inteligenţei artificiale, al platformelor no-code şi al automatizării CRM, arată informaţiile de pe site-ul Creatio.

Creatio a ieşit lider în două rapoarte Gartner Magic Quadrant – pentru Sales Force Automation şi CRM Lead Management – şi are unul dintre cele mai ridicate scoruri de satisfacţie a clienţilor din industrie, arată sursa citată anterior. De asemenea, compania înregistrează 700 de parteneri în 100 de ţări, are prezenţă locală în 25 de ţări şi şapte birouri.



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!