30.3 C
București
luni, iulie 22, 2024

IT & E-commerce – ZF eCommerce Summit 2024. Dragoş Andronache, head of digital, United Media: Magazinele online din România pot concura cu jucătorii din China prin calitatea produselor, termen de livrare, sustenabilitate şi construirea unei comunităţi – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Dragoş Andronache, head of digital, United Media: Pe termen lung, un business online care ajunge la maturitate are nevoie să comunice cu comunitatea şi să scadă dependenţa de platformele de advertising. ♦ „În competiţia cu businessurile din China, jucătorii locali au avantajul geografic şi aici cred că promisiunea de brand trebuie respectată – politică de

Dragoş Andronache, head of digital, United Media: Pe termen lung, un business online care ajunge la maturitate are nevoie să comunice cu comunitatea şi să scadă dependenţa de platformele de advertising.

„În competiţia cu businessurile din China, jucătorii locali au avantajul geografic şi aici cred că promisiunea de brand trebuie respectată – politică de livrare şi de retur prietenoasă, comunicare cu clienţii şi comunitate.“

În competiţia pentru atragerea consumatorilor în mediul digital cu jucătorii din China, magazinele online din România au câteva avantaje pe care ar trebui să pună accent, precum calitatea produselor, livrarea rapidă şi încrederea în brand, consideră Dragoş Andronache, head of digital, United Media, agenţie de media full-service, cu un departament dedicat serviciilor de research şi consumer insights, precum şi de digital (performance marketing, data & analytics, programmatic, SEO).

„Oamenii sunt dispuşi să aştepte mai mult sau să plătească mai mult pentru un produs atâta timp cât îi atragi într-o comunitate, le spui o altfel de poveste şi constuieşti în zona asta de awarness, consideration. Principalul factor pentru care un consumator ar schimba retailerul online e în continuare preţul, dar sunt şi alte atribute în top cinci de care retailerii pot profita şi vorbim de calitatea produsului, termenul de livrare, încrederea în acel comerciant şi zona de sustenabilitate. Sunt lucruri pe care businessurile locale le pot construi“, a spus Dragoş Andronache în cadrul conferinţei evenimentului ZF eCommerce Summit 2024, care a avut loc la începutul lunii aprilie.

 



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!