♦ Produsele Ferro sunt vândute în peste 3.000 de magazine prin intermediul unor parteneri locali, dar şi în reţele precum Dedeman, Leroy Merlin, Hornbach şi altele. Ferro, un grup polonez care produce instalaţii şi echipamente sanitare, a deschis la Buftea, lângă Bucureşti, primul spaţiu logistic pentru centrul şi sud-estul Europei. „Este cel mai important centru logistic pe care l-am deschis în ultima perioadă în cadrul grupului Ferro. Investiţia ajunge, în final, la circa 15 milioane de euro, sumă în care intră şi stocurile. Pentru finanţare am avut un proces de selecţie între mai multe bănci, iar în final am încheiat un parteneriat cu BRD“, a spus Dan Ionuţaş, director general Ferro România, la emisiunea online ZF Logistica businessului. Inaugurat pe 2 mai 2023, noul centru logistic a fost un proiect la care grupul a lucrat mai mult de doi ani. În prima fază, acesta are 11.000 de metri pătraţi şi cuprinde atât depozitul logistic, cât şi un centru de service şi de instruire pentru parteneri, instalatori, designeri, arhitecţi, împreună cu un showroom. Planul este ca acest centru să fie extins. „În România, Ferro este prezentă din anul 2009, prin intermediul companiei Novaservis Ferro Group şi creştem constant, de la an la an. Din acest motiv, anul acesta am deschis aici primul proiect logistic pentru centrul şi sud-estul Europei. În acest context, de la mijlocul anului 2022 până acum, echipa noastră a crescut de la 40 de angajaţi la aproape 100, având oameni noi pe toate funcţiile. Acum avem echipa completă.“ Pentru Ferro, România este a doua piaţă după cea din Polonia, ca cifră de afaceri şi volum de produse vândute, iar acesta a fost un motiv pentru decizia de a face aici un centru logistic. Poziţia geografică a României în regiune de asemenea este un avantaj, a mai spus Dan Ionuţaş. „Până acum, am făcut livrări din noul centru logistic către toată România şi în Republica Moldova. Până la finalul anului, vom începe livrările şi către alte ţări din jur – Bulgaria, Grecia, Ungaria, Kosovo, Macedonia.“ Ferro lucrează cu distribuitori, reţele DIY şi platforme online. Produsele companiei sunt vândute în peste 3.000 de magazine prin intermediul unor parteneri locali, dar şi în reţele precum Dedeman, Leroy Merlin, Hornbach şi altele. „Anul trecut ne-am apropiat de o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro pentru piaţa din România. Rezultatul a crescut constant, de la an la an. Privim cu optimism anul acesta. Este un an în care în continuare bugetăm creştere, chiar dacă multă lume vorbeşte despre stagnare şi regres.“ Ferro este listată la Bursa de la Varşovia şi este prezentă în peste 50 de ţări, concentrându-se cu precădere pe Europa Centrală şi de Est. Compania are fabrici în Polonia şi Cehia.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).