15.3 C
București
sâmbătă, iunie 14, 2025

Retail – Antreprenori locali. Daniela Bîzgan, distribuitorul de electrocasnice Marelvi: O schimbare majoră în consum este tendinţa românilor, cel puţin pe segmentul nostru, de a nu mai face achiziţii aspiraţionale sau de impuls – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Compania, unul dintre cei mai mari distribuitori de electrocasnice din România, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 350 mil.

lei, cu circa 13% mai mici decât în 2021 ♦ Pentru acest an, Marelvi şi-a bugetat un avans de 5% al businessului.

Familia Mihalescul din Rădăuţi a ajuns la afaceri de 81 mil.

Daniela Bîzgan, directorul general al Marelvi: Piaţa are tendinţa de polarizare. Consumatorii se îndreaptă atât către produsele high-end, ce aduc clientului anumite avantaje şi beneficii pe termen lung, cât şi către segmentul de entry-level, care este preferatul clienţilor afectaţi de reducerea puterii de cumpărare.
♦ Compania, unul dintre cei mai mari distribuitori de electrocasnice din România, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 350 mil. lei, cu circa 13% mai mici decât în 2021 ♦ Pentru acest an, Marelvi şi-a bugetat un avans de 5% al businessului.

Daniela Bîzgan, executivul român care conduce operaţiunile distribuitorului de electrocasnice Marelvi, unul dintre cei mai mari actori din piaţa de profil, spune că a remarcat un comportament mai prudent al românilor când vine vorba de cumpărături. Această schimbare a survenit într-o perioadă marcată de inflaţie record şi de dobânzi mai mari.

„O schimbare majoră (în comportamentul de consum – n.red.) a fost tendinţa românilor, cel puţin pe segmentul nostru, de a nu mai face achiziţii aspiraţionale sau de impuls, ci de a cumpăra dispozitive mai eficiente din punct de vedere energetic, atât din dorinţa de a economisi bani pe facturile de energie, cât şi din dorinţa de a fi mai ecologici“, spune ea.

În plus, pe măsură ce tehnologia a avansat şi avansează în continuare, consumatorii tind să favorizeze electrocasnice inteligente care pot fi conectate la internet şi controlate de la distanţă.

„Observăm totodată faptul că piaţa are tendinţa de polarizare. Consumatorii se îndreaptă atât către produsele high-end, ce aduc clientului anumite avantaje şi beneficii pe termen lung, cât şi către segmentul de entry-level, care este preferatul clienţilor afectaţi de reducerea puterii de cumpărare“, explică executivul român.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!