9.8 C
București
miercuri, aprilie 24, 2024

Retail – Analiză ZF. Brandul Ariel „curăţă“ singur 41% din piaţa de detergent de rufe, care se apropie rapid de 2 mld. lei – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

♦ Cinci branduri domină clar această piaţă, Ariel, Dero, Persil, Savex şi Lenor având împreună o cotă de piaţă cumulată de aproape 86% ♦ Anul trecut, vânzările de detergent au crescut cu 13,8% versus 2021, un ritm mai alert decât în anii anteriori, însă avansul a venit şi în contextul unei inflaţii record ♦ În volum,

♦ Cinci branduri domină clar această piaţă, Ariel, Dero, Persil, Savex şi Lenor având împreună o cotă de piaţă cumulată de aproape 86% ♦ Anul trecut, vânzările de detergent au crescut cu 13,8% versus 2021, un ritm mai alert decât în anii anteriori, însă avansul a venit şi în contextul unei inflaţii record ♦ În volum, piaţa a scăzut uşor în 2022.

Un român cheltuie, în medie, anual, aproape 100 de lei pe detergent de rufe, sumă ce îi este suficientă pentru a achiziţiona o „pungă“ de Ariel All In One Pods ce cuprinde capsule pentru 62 de spălări, arată calculele ZF făcute pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor şi a celor de la retailerii din piaţă. De aceeaşi sumă, un consumator poate cumpăra şi o pungă de detergent de rufe pudră Dero de 7,5 kilo­grame – suficientă cantitate pentru 100 de spălări -, dar şi o cutie de capsule Persil Discs Color (42 de spălări).

Au fost luate drept exemple cele trei branduri pentru că ele sunt cele mai vândute trei din segmentul de detergent de rufe. În total, cinci mărci domină clar această piaţă, Ariel, Dero, Persil, Savex şi Lenor având îm­preună o cotă de piaţă cumulată de aproa­pe 86%. Totuşi, doar primele trei nume au peste 10% cotă de piaţă fiecare, cu liderul Ariel care „curăţă“ singur 41% din piaţa de detergent de rufe, care se apropie rapid de 2 mld. lei.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!