-2.9 C
București
duminică, februarie 16, 2025

Retail – Antreprenori locali. Familia Stoichiţă din Hunedoara aşteaptă afaceri de 5 mil. lei cu cea mai mare platformă online de ţesături – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Ţesăturile se vând prin intermediul a patru site-uri în România - etesaturi.ro, tesaturi-textile.ro, textil-outlet.ro şi unicos.ro -, precum şi într-un magazin online din Ungaria, iar până acum au ajuns la aproximativ 10.000 de clienţi ♦ Circa 30% din ţesăturile comercializate sunt de la furnizori locali, iar restul vin din import.

Familia Stoichiţă din Hunedoara a înfiinţat, la începutul anilor ’90, UNICO S, un business cu ţesă turi aduse din im port, iar între timp a inclus în gamă şi produse fabricate în România, acestea însemnând astăzi circa 30% din portofoliul actual, care numără în total peste 2.000 de produse.

Portofoliul de produse a crescut de la 100, cu cât am pornit iniţial, la peste 2.000 de articole în prezent“, a spus Marius Stoichiţă, cofon dator al companiei UNICO S.

♦ Ţesăturile se vând prin intermediul a patru site-uri în România – etesaturi.ro, tesaturi-textile.ro, textil-outlet.ro şi unicos.ro -, precum şi într-un magazin online din Ungaria, iar până acum au ajuns la aproximativ 10.000 de clienţi ♦ Circa 30% din ţesăturile comercializate sunt de la furnizori locali, iar restul vin din import.

Familia Stoichiţă din Hunedoara a înfiinţat, la începutul anilor ’90, UNICO S, un business cu ţesă­turi aduse din im­port, iar între timp a inclus în gamă şi produse fabricate în România, acestea însemnând astăzi circa 30% din portofoliul actual, care numără în total peste 2.000 de produse.

Firma înfiinţată de familia Stoichiţă are sediul în Hunedoara, însă îşi desfăşoară acti­vitatea la Timişoara, acolo unde se află şi un showroom. Anul acesta, fondatorii aşteap­tă afaceri de 5 mil. lei, plus 40%, iar în 2024 plă­nuiesc deschiderea celui de-al doilea show­room din Timişoara. „Am pornit în 1992 ca un business de familie ce se axa pe com­po­nen­ta B2B, vânzare en-gros de ţesături atât de la fabricile din România, cât şi din import. În 2011, am trecut în online prin deschiderea primului site, urmând ca doi ani mai târziu să îl lansăm pe al doilea. Între timp, afacerea a crescut, iar astăzi componenta B2C reprezin­tă circa 70% din totalul cifrei de afaceri. Portofoliul de produse a crescut de la 100, cu cât am pornit iniţial, la peste 2.000 de articole în prezent“, a spus Marius Stoichiţă, cofon­dator al companiei UNICO S.

Produsele UNICO S se vând în prezent prin intermediul a patru site-uri în România – etesaturi.ro, tesaturi-textile.ro, textil-outlet.ro şi unicos.ro -, precum şi într-un magazin online din Ungaria. Acestea, menţionează el, au ajuns până acum la aproximativ 10.000 de clienţi. Cele mai căutate ţesături, mai adaugă cofondatorul afacerii, diferă în funcţie de perioada anului. Din ianuarie până în aprilie, predomină ţesăturile din bumbac, urmând ca din iunie ţesăturile pentru rochii de ocazie precum dantele, broderii, tafta sau satin să fie cele mai solicitate.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!