8.7 C
București
joi, aprilie 18, 2024

Retail – Antreprenori locali. Producătorul biscuiţilor Croco are în plan investiţii de 12 mil. euro în dezvoltarea fabricii din Oneşti – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Croco este cel mai mare producător local de biscuiţi şi sticksuri, având o cifră de afaceri de 219 mil.

Bacău), are în plan o investiţie de 12 mili oane de euro începând cu anul 2024, termenul de finalizare fiind de doi ani.

În 2021 şi 2022, compania a avut un buget de in vestiţii de 3 milioane de euro.

Damian Mereu a pus bazele businessului din producţie în urmă cu mai bine de două decenii şi l-a dus pe primele locuri în vânzări în sectorul biscuiţilor.
♦ Croco este cel mai mare producător local de biscuiţi şi sticksuri, având o cifră de afaceri de 219 mil. lei (44 mil. euro) în 2022.

Croco, producător român de biscuiţi care deţine o fabrică în Oneşti (jud. Bacău), are în plan o investiţie de 12 mili­oane de euro începând cu anul 2024, termenul de finalizare fiind de doi ani. „Proiectul constă în ambalare robotizată în cutii şi noi linii de fabricaţie“, au transmis repre­zentanţii companiei într-un chestionar trimis de ZF cu ocazia realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din econo­mie. Ediţia din 2023 a anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie, proiect ajuns la vârsta ma­jo­ra­tului, va fi lansat în luna iu­nie. În 2021 şi 2022, compania a avut un buget de in­vestiţii de 3 milioane de euro. Însă, în ultimii ani com­pania fondată în 1994 a fă­cut constant inves­ti­ţii în dezvoltare. De exemplu, pe parcursul anului 2020 compania a derulat o investiţie de 6 milioane de euro, constând în achi­ziţia de noi linii de pro­ducţie şi ambalare care produc pufuleţi, snacksuri, pernuţe umplute, covrigi şi baghete.

„Capacitatea de producţie creată în 2020 va produce, valoric, 15 mil. euro pe an, ceea ce înseamnă creşterea cifrei de afaceri“, spunea anterior Damian Mereu, fondatorul companiei.

Croco din Oneşti a avut în 2022 o cifră de afaceri de 219 milioane de lei (44 mil. euro), în creştere cu aproape 26% faţă de anul prece­dent, conform cal­cule­lor ZF făcute pe baza datelor furnizate de com­panie. Pro­fitul net al com­paniei s-a situat la 39,6 mi­lioane de lei, re­zultatul fiind cu 42% mai mare faţă de anul prece­dent. Croco este şi unul dintre cei mai mari angajatori din secto­rul pro­ducţiei de bis­cuiţi şi dulciuri, a­vând în medie 424 de an­ga­jaţi. Croco este, con­form ultimelor date, cel mai bine vândut brand din ca­te­goria bis­cuiţilor dulci.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!