23.9 C
București
marți, iulie 23, 2024

Retail – Asalt pe piaţa modei. Retailerul de modă Peek & Cloppenburg lansează un format mai mic de magazine pentru a se putea extinde şi în oraşe secundare din România – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Magazinul din Piteşti măsoară 1.800 mp, de 2-3 ori mai puţin decât unităţile iniţiale, deschise în oraşe primare, în frunte cu Bucureştiul.

♦ Noile unităţi măsoară chiar şi sub 2.000 mp, fiind de 2-3 ori mai mici decât cele pe care retailerul le-a inaugurat în primă fază în oraşele mari.

Un prim astfel de magazin a fost deschis la Piteşti şi măsoară 1.800 mp, de 2-3 ori mai puţin decât unităţile iniţiale, deschise în oraşe primare, în frunte cu Bucureştiul.

Magazinul din Piteşti măsoară 1.800 mp, de 2-3 ori mai puţin decât unităţile iniţiale, deschise în oraşe primare, în frunte cu Bucureştiul.
♦ Noile unităţi măsoară chiar şi sub 2.000 mp, fiind de 2-3 ori mai mici decât cele pe care retailerul le-a inaugurat în primă fază în oraşele mari.

Retailerul de modă Peek & Clop­pen­burg, care activează pe piaţa maga­zinelor mari, de tip multibrand, lansează un format mai mic, pentru a se putea extinde şi în oraşele secundare din România. Un prim astfel de magazin a fost deschis la Piteşti şi măsoară 1.800 mp, de 2-3 ori mai puţin decât unităţile iniţiale, deschise în oraşe primare, în frunte cu Bucureştiul.

„Luna aprilie a fost marcată de două deschideri: în Argeş Mall, în Piteşti, am inaugurat al unsprezecelea magazin din România, iar în Bulgaria, în Sofia, am mers cu al patrulea din această ţară. Urmărind dezvoltarea proiectelor de centre comerciale, am gândit un nou concept de magazin, primul fiind deschis în Piteşti. E vorba de un nou design de magazin – small-city -, cu un design com­primat“, spune Alina Şerban, regional sales manager la Peek & Cloppenburg.

Retailerul german de modă, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, a intrat pe piaţa locală în 2008, iar în primă fază, compania a mizat pe oraşele principale, precum Bucureşti, Timişoara, Constanţa sau Cluj-Napoca.

„Acest nou concept ne permite să ajungem şi în oraşele mai mici. În acest context, suntem în discuţii şi avem în plan noi deschideri“, adaugă executivul român fără a oferi detalii sau nume.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!