Retailerul Penny, activ pe segmentul de discount, a închis anul trecut pe plus după ce a reuşit să atragă noi consumatori în magazine, pe fondul faptului că oamenii sunt tot mai atenţi la preţuri şi la modul în care îşi cheltuiesc banii.
„Lăsăm în urmă încă un an în care România a avut una dintre cele mai mari rate ale inflaţiei din Europa, iar acesta este un indicator pe care îl urmărim cu atenţie, având în vedere specificul businessului nostru. (…) În aceste condiţii, tot mai mulţi români au decis să ne devină clienţi. Acest lucru se poate vedea şi în evoluţia mai bună decât piaţa, motivul principal fiind creşterea numărului de clienţi“, spune Daniel Gross, CEO al companiei. El nu oferă cifre. Compania Rewe România, cea care operează businessul de retail, a închis 2023 cu afaceri de 8,3 mld. lei, plus 15% versus anul anterior. Trendul ascendent va continua şi în 2025. „Considerăm important tot contextul macroeconomic, e bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Noi, în postura de discounter, am reuşit să ne consolidăm cota de piaţă în aceste condiţii. Ne aşteptăm la o evoluţie care să urmeze trendul din ultimii ani, dar cu siguranţă 2025 nu va fi un an uşor.“
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).