21 C
București
joi, iulie 10, 2025

Retail – Danone România a colectat 155.000 de ambalaje în cadrul campaniei de reciclare dezvoltată alături de Penny și Tetra Pak – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Danone România, Penny și Tetra Pak au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediții „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, ce s-a derulat în toate magazinele Penny din țară.

Numărul record de ambalaje colectate în anul 2023 a determinat Danone și Penny să extindă campania până la finalul lunii februarie 2024.

Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, Penny și Tetra Pak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

Danone România, Penny și Tetra Pak au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediții „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, ce s-a derulat în toate magazinele Penny din țară. Numărul record de ambalaje colectate în anul 2023 a determinat Danone și Penny să extindă campania până la finalul lunii februarie 2024.

Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, Penny și Tetra Pak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

De-a lungul anului, consumatorii au avut ocazia să aducă ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak și să le depună la casele de marcat din magazinele Penny la nivel național. În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienții au primit gratuit un produs Activia de băut.

Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse.

În 2021, Danone România a investit 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak pentru producția de iaurturi din gamele Danone, Activia și Danonino de băut. Aceste ambalaje sunt realizate în proporție de 93% din plante.

Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care aproximativ 90% este lapte românesc. Numai anul trecut, compania a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari si peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante (Alpro), precum și cuprodusele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa).

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!