35.1 C
București
joi, iunie 20, 2024

Retail – Dezvăluire. Cum au ajuns Temu şi Shein, două platforme din China, „să încarce“ maşinile curierilor români: unu din zece colete livrate zilnic vine de pe aceste platforme. Suma medie pe o comandă este de 20-30 de euro, vânzările pot ajunge la 600 mil. euro într-un an – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

euro ♦ Un colet conţine între trei şi cinci produse în medie ♦ Preţul unui colet livrat este estimat la 20-30 de euro ♦ Un colet este supus taxelor vamale doar dacă valoarea trece de 150 de euro ♦ Plata se face online...

„Platforme precum Temu şi Shein sunt tot mai accesate de clienţi ca ur mare a preţurilor mici şi a scăde rii sem nificative a timpilor de livrare, unde va între 7 şi 15 zile“, spune Cornel Mor cov, chief commercial officer la FAN Courier.

Lunar, circa 1 milion de colete cu produse de pe Temu sau Shein ajung la clienţii români doar prin FAN Courier, ceea ce reprezintă circa 10-15% din totalul volumelor livrate.

♦ Valoarea totală a coletelor de pe Temu şi Shein care ajung la consumatori români este estimată de ZF la 600 mil. euro ♦ Un colet conţine între trei şi cinci produse în medie ♦ Preţul unui colet livrat este estimat la 20-30 de euro ♦ Un colet este supus taxelor vamale doar dacă valoarea trece de 150 de euro ♦ Plata se face online.

La orice simplă căutare de pro­duse în mediul online, Temu şi Shein apar printre opţiu­nile care se afişează constant consumatorilor. Niciuna din­tre cele două platforme originare din China nu are vreo personalitate juri­di­că în România. Totuşi, piaţa locală este invadată de produse comandate de pe aceste platforme. Astfel, unu din zece co­lete din maşinile curierilor con­ţine obiecte comandate de pe Temu sau Shein.

Dacă înainte magazinele se aprovizio­nau de la Drago­nul Roşu, poarta de intrare în ţară a produselor chinezeşti, astăzi bariera fizică a dispărut şi totul se joacă în online.

De la haine, încălţăminte, deco­ra­ţiuni, papetărie, bricolaj, veselă, diferite dispozitive şi multe alte obiecte pot fi găsite pe aceste platforme. Marketingul agresiv al platformelor chinezeşti îi determină pe consumatori să considere că au nevoie de produsele promovate, mai ales că preţurile sunt inferioare faţă de ceea ce poate fi găsit pe piaţa locală.

Mai mult, comerţul online prin inter­mediul acestor platforme a crescut şi ca urmare a faptului că timpii de livrare au scăzut. Înainte, de pe platformele de tip AliExpress sau Alibaba produsele ajun­geau chiar şi în două luni.

„Platforme precum Temu şi Shein sunt tot mai accesate de clienţi ca ur­mare a preţurilor mici şi a scăde­rii sem­nificative a timpilor de livrare, unde­va între 7 şi 15 zile“, spune Cornel Mor­cov, chief commercial officer la FAN Courier. Lunar, circa 1 milion de colete cu produse de pe Temu sau Shein ajung la clienţii români doar prin FAN Courier, ceea ce reprezintă circa 10-15% din totalul volumelor livrate. Deşi volum


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!