♦ Compania administrează o reţea de circa 160 de magazine offline, cărora li se adaugă operaţiunile online
Retailerul electro-IT Flanco şi-a bugetat afaceri de 320 mil. euro în 2025, versus 280 mil. euro anul trecut, ceea ce înseamnă o creştere de circa 15%, pe o piaţă care va avansa, conform estimărilor companiei, de trei ori mai lent.
„Ţintim ca până în 2033 să ajungem la afaceri de 1 mld. euro. Pentru asta, trebuie să creştem în medie cu 15% pe an, de trei ori mai repede decât piaţa. În 2025, dar şi în anii care urmează, nu avem altă opţiune decât să creştem. Vom avea mai multe motoare care să ne ajute în proces“, spune Dragoş Sîrbu, CEO şi acţionar minoritar al retailerului controlat de antreprenorul Iulian Stanciu. Cât priveşte piaţa însă, ea nu mai creşte în 2025, în ianuarie a fost un mic plus, dar care a tins mai degrabă spre zero. „Nu e cea mai bună perioadă pentru electro-IT. Iar asta în contextul în care bani în piaţă sunt. Salariul minim a crescut, la fel şi pensiile, iar şomajul e la un nivel foarte redus. Noi, la Flanco, nu avem nicio altă opţiune decât să creştem. Vin costurile peste noi.“
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).