-2 C
București
miercuri, ianuarie 15, 2025

Retail – Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: În 2022 businessul a urcat la peste 100 mil. euro, dar în 2023 piaţa locală se confruntă cu un declin al consumului – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Ferenc Szecskó, care a venit la conducerea producătorului de la finalul anului 2019, spune că printre provocările anului 2023 se numără şi costurile cu energia şi materiile prime.

♦ Cel mai rău scenariu pentru 2023 în opinia şefului FrieslandCampina România implică menţinerea nivelului actual al pieţei lactatelor pe întreg parcursul anului ♦ Scăderea puterii de cumpărare a clienţilor, din cauza inflaţiei, a dus la reducerea vânzărilor...

Ferenc Szecskó, care a venit la conducerea producătorului de la finalul anului 2019, spune că printre provocările anului 2023 se numără şi costurile cu energia şi materiile prime.
♦ Cel mai rău scenariu pentru 2023 în opinia şefului FrieslandCampina România implică menţinerea nivelului actual al pieţei lactatelor pe întreg parcursul anului ♦ Scăderea puterii de cumpărare a clienţilor, din cauza inflaţiei, a dus la reducerea vânzărilor, atât ca valoare cât şi ca volum în primele luni din acest an.

Brandul Napolact, din portofoliul olandezilor de la FrieslandCampina, reprezintă prioritatea numărul unu, în opinia lui Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România, iar producţia sub marcă privată a unor retaileri se realizează conform contractelor semnate, compania neavând intenţia de a renunţa la private label.

„Se observă un trend în ceea ce priveşte un downtrading în această perioadă, dar noi rămânem concentraţi pe brandul nostru.  Când vine vorba de participare şi colaborare pentru o marcă privată, aceasta va rămâne o colaborare tactică. Strategia noastră este una construită în jurul unui brand. Strategia unor parteneri de-ai noştri este concentrată pe private label. Procentul nu reprezintă o parte majoră din business“, a explicat Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România, în cadrul unui interviu acordat după inaugurarea oficială a unui nou depozit pentru FrieslandCampina la Târgu-Mureş, în proiectul Mureş City Logistics dezvoltat de Global Vision şi Globalworth.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!