27.6 C
București
luni, aprilie 15, 2024

Retail – Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Primele semnale pentru 2023 au apărut din ianuarie, volumele au scăzut semnificativ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cel mai rău scenariu pentru 2023 în opinia CEO-ului FrieslandCampina România implică menţinerea nivelului actual al pieţei lactatelor pe întreg parcursul anului.

Scăderea puterii de cumpărare a clienţilor, din cauza inflaţiei, a dus la micşorarea vânzărilor, atât ca valoare, cât şi ca volum în primele luni din acest an.

„Acum lucrăm cu diferite scenarii încă de la început de 2023 - «ce se întâmplă dacă» de la impactul războiului la inflaţie.

Cel mai rău scenariu pentru 2023 în opinia CEO-ului FrieslandCampina România implică menţinerea nivelului actual al pieţei lactatelor pe întreg parcursul anului. Scăderea puterii de cumpărare a clienţilor, din cauza inflaţiei, a dus la micşorarea vânzărilor, atât ca valoare, cât şi ca volum în primele luni din acest an.

„Se observă un trend în ceea ce priveşte un downtrading în această perioadă, dar noi rămânem concentraţi pe brandul nostru.  Când vine vorba de participare şi colaborare pentru o marcă privată, aceasta va rămâne o colaborare tactică. Strategia noastră este una construită în jurul unui brand. Strategia unor parteneri de-ai noştri este concentrată pe private label. Procentul nu reprezintă o parte majoră din business“, a explicat Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România.

Businessul companiei a trecut în 2022 pragul de 100 mil. euro, crescând cu mai bine de cinci procente peste nivelul din 2021.

„Acum lucrăm cu diferite scenarii încă de la început de 2023 – «ce se întâmplă dacă…» de la impactul războiului la inflaţie. Am început anul cu un scenariu, după două luni am trecut la un altul şi deja suntem la scenariul al treilea.“

„Primele semnale pentru 2023 au apărut din ianuarie, volumele au scăzut semnificativ, consumul scăzuse din cauza inflaţiei, din cauza creşterii costurilor iar clienţii au fost mai atenţi. Nu discutăm numai despre lapte, ci per total – consumul a scăzut. Scăderea volumelor au fost cea mai mare provocare. Credeam că scăderea se va rezuma doar la începutul anului dar a rămas şi după primul trimestru“, a subliniat directorul.

 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!