Grupul german dm drogerie markt, activ pe segmentul drogheriilor, care are în România 139 de magazine, a încheiat anul financiar 2022-2023 (1 octombrie – 30 septembrie) cu o cifră de afaceri de peste 1,3 miliarde de lei, în creştere cu 58% faţă de anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei, care au oferit aceste informaţii în cadrul unei conferinţe de presă.
„În România am avut o dezvoltare puternică. La 30 septembrie 2023 aveam 1.634 de colegi, cu 35% mai mulţi decât în anul anterior, am reuşit să dezvoltăm reţeaua de filiale, ajungând la 139, o creştere de peste 10%, şi mă bucură foarte mult că am avut o creştere de peste 58% a cifrei de afaceri. Clienţii ne apreciază tot mai mult, iar în cifre se transpune în peste 1,3 miliarde de lei”, a spus Ivana Martinakova, CEO al dm drogerie markt. Ea este absolventă a Brno International Business School şi în 2016 a preluat operaţiunile locale ale dm România. Compania are distribuţie pe tot teritoriul ţării şi reprezentanţii săi spun că au crescut pe toate palierele: a crescut frecvenţa de cumpărare, a crescut preţul coşului mediu, a crescut numărul de clienţi, iar per total aceasta a fost de 58%
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).