10.2 C
București
vineri, noiembrie 8, 2024

Retail – Grupul Mediaposte Hit Mail, controlat de Poşta Franceză, a investit 1,5 mil. euro într-un depozit de 19.000 mp, destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce. “Investiţia creează premisele extinderii cu 25% a echipei de angajaţi şi creşterea afacerilor cu 15%” – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cu o suprafaţă de 19.000 de metri pătraţi, spaţiul este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, iar oficialii companiei estimează că proporţional cu extinderea suprafeţei va putea creşte şi numărul de clienţi pentru care compania Mediaposte oferă servicii din sfera logisticii...

Astfel, dacă la începutul anului, portofoliul companiei număra în jur de 250 de astfel de clienţi, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienţi activi în noul depozit.

El apreciază că extinderea spaţiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% şi a echipei de angajaţi, şi o creştere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani.

Mediaposte Hit Mail, principalul integrator de servicii de marketing direct din România, controlat de o filială a Poştei Franceze, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce (linia de business fulfill.ro). Cu o suprafaţă de 19.000 de metri pătraţi, spaţiul este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, iar oficialii companiei estimează că proporţional cu extinderea suprafeţei va putea creşte şi numărul de clienţi pentru care compania Mediaposte oferă servicii din sfera logisticii.
Astfel, dacă la începutul anului, portofoliul companiei număra în jur de 250 de astfel de clienţi, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienţi activi în noul depozit. „Capacitatea mărită a depozitului şi procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerinţelor variate din sectoare specifice precum beauty, cărţi, produse pentru casă şi îngrijire personală, printre altele. Pentru a-şi menţine atractivitatea şi eficienţa, în faţa unor noi competitori puternici, mai ales din străinătate, din ce în ce mai mulţi antreprenori din domeniu au înţeles că au nevoie de servicii de fulfillment”, spune Marian Şeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail.

El apreciază că extinderea spaţiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% şi a echipei de angajaţi, şi o creştere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani. De altfel, compania îşi propune să îşi consolideze poziţia pe piaţa de e-commerce fulfillment şi să îşi extindă portofoliul de clienţi din diverse industrii, inclusiv în domeniul fulfillmentului de ecommerce pentru amenajări interioare, în care echipa Mediaposte Hit Mail a acumulat experienţă în ultima perioadă, şi care necesită echipamente şi proceduri speciale. „Ţinta eforturilor noastre nu o reprezintă doar partenerii B2B, ci şi fiecare dintre cumpărătorii lor”, a adăugat Marian Şeitan. Compania a trecut recent şi printr-un proces de branding care să reflecte mai clar alinierea numelui cu cel al grupului francez La Poste (Poşta Franceză), care a înregistrat o cifră de afaceri de 34,1 miliarde de euro în 2023. Mai exact, Mediapost Hit Mail a adăugat un „e” la sfârşitul numelui său, devenind anul acesta Mediaposte Hit Mail. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!