♦ „Consumatorii au devenit mai practici şi mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii“.
Compania Versuni România, fosta Philips Domestic Appliances România, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de aproape 460 mil. lei din importul şi distribuţia de electrocasnice. Vânzările sunt astfel similare celor din 2022, conform datelor transmise de oficialii Versuni România la solicitarea ZF. Profitul este şi el bugetat în stagnare, la circa 7,1 mil. lei.
„Pe termen scurt şi mediu ne aşteptăm ca mediul de business să rămână unul provocator, pe fondul problemelor actuale din plan economic, dar şi din plan geopolitic. Consumatorii sunt afectaţi de inflaţia ridicată şi de dobânzile mari. Totuşi, în acelaşi timp, remarcăm că piaţa muncii este stabilă, iar preţurile materiilor prime încep să scadă, la fel şi costul transportului. Iar aceste aspecte reprezintă indicatori ai faptului că inflaţia începe să se tempereze şi, astfel, treptat, consumatorii devin mai încrezători să cheltuie“, spun reprezentanţii Versuni România.
Compania are local activităţi de import şi distribuţie de electrocasnice sub branduri precum Philips, Saeco sau L’Or Barista. Astfel, are doar circa 40 de salariaţi, echipa fiind condusă din poziţia de district leader pentru Europa de Sud-Est de către executivul Peter Dossov.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).