6.1 C
București
luni, decembrie 9, 2024

Retail – Încă un business românesc în „clubul miliardarilor“. Romaqua Group, cel mai mare îmbuteliator de ape minerale, a terminat anul trecut cu o creştere de peste 5% a businessului şi atinge pragul de 1 mld. lei – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Romaqua Group, cel mai mare îmbuteliator de ape minerale, a terminat anul trecut cu o creştere de peste 5% a businessului şi atinge pragul de 1 mld.

Radu Lăzăroiu, director general al Romaqua Group: În 2023 nu am făcut investiţii importante, dar pregătim un program de investiţii pentru 2025 în linii de îmbuteliere, creştere de capacitate, relocări de fabrici.

Radu Lăzăroiu, director general al Romaqua Group, cel mai mare producător român de băuturi, spune că anul trecut a fost un an bun pentru companie în ciuda insta bili tăţii de pe piaţă şi că producătorul şi-a majo rat businessul cu peste 5% faţă de anul ante rior.

Radu Lăzăroiu, director general al Romaqua Group: În 2023 nu am făcut investiţii importante, dar pregătim un program de investiţii pentru 2025 în linii de îmbuteliere, creştere de capacitate, relocări de fabrici. Vrem să relocăm fabricile din Bucureşti şi Borsec, vrem să ieşim în afara localităţii.
♦ Romaqua Group este şi cel mai mare angajator din domeniul băuturilor, având 2.300 de angajaţi.

Radu Lăzăroiu, director general al Romaqua Group, cel mai mare producător român de băuturi, spune că anul trecut a fost un an bun pentru companie în ciuda insta­bili­tăţii de pe piaţă şi că producătorul şi-a majo­rat businessul cu peste 5% faţă de anul ante­rior. Astfel, conform calculelor ZF, Romaqua Group a depăşit pragul de 1 mld. lei cifră de afaceri. Categoria apelor minerale naturale a crescut, berea a fost şi ea pe plus, băuturile răcoritoare au scăzut, determinat de faptul că guvernul a mărit TVA de la 9% la 19%, iar di­fe­renţa aceasta de 10 puncte procentuale s-a văzut în scăderea consumului. Şi acest lucru nu a fost valabil doar pentru noi, ci pentru întreaga piaţă“, a spus managerul într-un interviu acordat ZF la finalul anului trecut.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!