11.4 C
București
miercuri, mai 21, 2025

Retail – Interviu. Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorul e mai cumpătat în achiziţia de alimente, iar la produse nealimentare există o scădere. Dacă nu avem grijă de consum, vom avea provocări şi mai mari. Metro România a obţinut anul trecut afaceri de 9,4 mld. lei, cu 28,3% mai mari decât în 2021 – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorii se aşteaptă la noi creşteri de preţuri şi din cauza asta caută modalităţi noi prin care să îşi adapteze coşul. Totuşi, am remarcat că nu renunţă la două atribute – la brandul preferat în anumite categorii de produse şi la experienţa de cumpărare. ♦ Este al doilea cel

Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorii se aşteaptă la noi creşteri de preţuri şi din cauza asta caută modalităţi noi prin care să îşi adapteze coşul. Totuşi, am remarcat că nu renunţă la două atribute – la brandul preferat în anumite categorii de produse şi la experienţa de cumpărare.
♦ Este al doilea cel mai alert ritm de creştere din comerţul modern şi este un avans like for like, dat fiind că grupul nu a deschis magazine noi ♦ Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine.

Adrian Ariciu, CEO al Metro România, spune că este foarte important să fie pro­tejată puterea de cum­pă­rare a populaţiei şi implicit şi consumul privat, care este unul dintre principalele motoare ale economiei, dat fiind că altfel, în cascadă, pot apărea probleme mai grave.

„Consumatorii se aşteaptă la noi creşteri de preţuri şi din cauza asta caută modalităţi noi prin care să îşi adapteze coşul. Totuşi, am remarcat că nu renunţă la două atribute – la brandul preferat în anumite categorii de produse şi la experienţa de cumpărare. La nivel general, vedem migraţie spre produse mai ieftine, spre mărci proprii sau produse la promoţie.“

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!