28.1 C
București
joi, iunie 20, 2024

Retail – Interviu Radu Berevoescu, PepsiCo: Consumul de băuturi răcoritoare şi de snacksuri a înregistrat o uşoară scădere, iar pentru băuturi nu văd o revenire în acest an. Pepsico are în România două companii care au împreună afaceri de 2,7 mld. lei – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo: Anul 2023 a fost unul provocator şi dinamic pentru PepsiCo România. În ciuda schimbărilor fiscale şi volatilităţii în zona preţurilor şi costurilor, am înregistrat realizări importante şi am continuat să creştem cifra de afaceri. ♦ PepsiCo are în România două companii şi

Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo: Anul 2023 a fost unul provocator şi dinamic pentru PepsiCo România. În ciuda schimbărilor fiscale şi volatilităţii în zona preţurilor şi costurilor, am înregistrat realizări importante şi am continuat să creştem cifra de afaceri.
♦ PepsiCo are în România două companii şi anume Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul de băuturi al PepsiCo, şi Star Foods EM, producătorul de snackuri ♦ Împreună au avut afaceri de 2,7 miliarde de lei, în creştere faţă de anul precedent.

Radu Berevoescu, mana­ge­rul care conduce busi­nessul din România al gi­gantului din sectorul de băuturi şi snackuri PepsiCo, spune că în prima parte a acestui an consumul de băuturi răcoritoare şi de snacksuri a înregistrat o uşoară scădere, cu o cifră situată în zona low single digit (sub 5% – n. red.)

„Această tendinţă poate fi atribuită creşte­rii de preţuri care, fără îndoială, a a­fectat pu­te­rea de cumpărare a consuma­torilor. În con­textul inflaţiei şi creşterii TVA-ului pentru industria de băuturi răcoritoare, ne aşteptăm să vedem o continuare a acestei scăderi pe termen scurt. Cu toate acestea, am încredere că băuturile car­bo­gazoase vor continua să fie preferate de consumatori pe termen me­diu şi lung, men­ţinându-şi poziţia stabilă în preferin­ţele acestora“, a declarat într-un interviu acordat prin e-mail de Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo.

El adaugă că în ultimii doi ani, preţurile au tot crescut din cauza inflaţiei şi a costurilor mai mari.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!