Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo: Anul 2023 a fost unul provocator şi dinamic pentru PepsiCo România. În ciuda schimbărilor fiscale şi volatilităţii în zona preţurilor şi costurilor, am înregistrat realizări importante şi am continuat să creştem cifra de afaceri.
♦ PepsiCo are în România două companii şi anume Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul de băuturi al PepsiCo, şi Star Foods EM, producătorul de snackuri ♦ Împreună au avut afaceri de 2,7 miliarde de lei, în creştere faţă de anul precedent.
Radu Berevoescu, managerul care conduce businessul din România al gigantului din sectorul de băuturi şi snackuri PepsiCo, spune că în prima parte a acestui an consumul de băuturi răcoritoare şi de snacksuri a înregistrat o uşoară scădere, cu o cifră situată în zona low single digit (sub 5% – n. red.)
„Această tendinţă poate fi atribuită creşterii de preţuri care, fără îndoială, a afectat puterea de cumpărare a consumatorilor. În contextul inflaţiei şi creşterii TVA-ului pentru industria de băuturi răcoritoare, ne aşteptăm să vedem o continuare a acestei scăderi pe termen scurt. Cu toate acestea, am încredere că băuturile carbogazoase vor continua să fie preferate de consumatori pe termen mediu şi lung, menţinându-şi poziţia stabilă în preferinţele acestora“, a declarat într-un interviu acordat prin e-mail de Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo.
El adaugă că în ultimii doi ani, preţurile au tot crescut din cauza inflaţiei şi a costurilor mai mari.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).