28.1 C
București
joi, iunie 20, 2024

Retail – MAGNOR, companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi schimb valutar, raportează afaceri de 100 mil. lei în 2023, plus 25% an/an. Profitul net s-a majorat cu 26%, la peste 13 mil. lei – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

MAGNOR, companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi schimb valutar, raportează afaceri de 100 mil.

Holdingul MAGNOR (anterior CreditAmanet), companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi schimb valutar, a încheiat 2023 cu afaceri de 100 mil.

Potrivit acestuia, rezultatele financiare înregistrate de MAGNOR în 2023 marchează un trend ascendent pe care compania îşi propune să îl continue şi anul acesta.

Holdingul MAGNOR (anterior CreditAmanet), companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi schimb valutar, a încheiat 2023 cu afaceri de 100 mil. lei, în creştere cu 25% faţă de anul anterior şi profit net de peste 13 mil. lei, plus 26% an/an. Totodată, indicatorul EBITDA a crescut de la 13 milioane de lei în 2022, la 16,4 milioane de lei în 2023.
„Performanţele obţinute confirmă adaptabilitatea modelului nostru de business, iar diversitatea produselor şi serviciilor din portofoliu ne permite o scalare semnificativă,” spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR. Potrivit acestuia, rezultatele financiare înregistrate de MAGNOR în 2023 marchează un trend ascendent pe care compania îşi propune să îl continue şi anul acesta. Recent, compania şi-a schimbat numele din CreditAmanet în MAGNOR în urma unui proiect de rebranding care a durat doi ani şi a presupus investiţii de peste 2,5 milioane de euro.

În 2024, MAGNOR are în vedere îmbunătăţirea performanţei magazinelor şi consolidarea reţelei naţionale de agenţii prin atingerea de noi puncte cheie pe hartă. Obiectivele vizează, de asemenea, dezvoltarea ecosistemului digital şi practicilor sustenabile prin politici ESG. „Urmând strategia de dezvoltare pe care o avem, suntem încrezători că vom continua să livram valoare sustenabilă pentru toţi stakeholderii”, explică CEO-ul MAGNOR. MAGNOR dezvoltă trei linii de business –  micro-creditare pe termen scurt, tip amanet, comerţ cu bunuri mobile şi schimb valutar. În prezent, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău şi Ploieşti, precum şi două website-uri, www.magnorshop.ro, destinat vânzărilor, şi www.magnor.ro destinat serviciilor. 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!