Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital Philip Morris România, începând cu data de 1 octombrie. El a preluat funcţia de la Denys Strobykin care a fost promovat în rolul de Director General al Philip Morris Bulgaria. Marek Gebski s-a alăturat companiei în 2005 în Polonia, ţara sa natală, ca merchandiser. Ulterior, a ajuns să deţină poziţii cu responsabilităţi tot mai ample în diviziile de vânzări şi marketing. Odată cu lansarea IQOS în Polonia, Gebski a jucat un rol important în dezvoltarea şi implementarea strategiei comerciale, ceea ce a condus la numirea sa ca Head of Consumer Journey and Project Management. Ulterior, a ocupat poziţii în sediul central al companiei din Lausanne (Head of Commercial Activation) şi în Argentina (Head of Strategy & Programs and Consumer Experience), potrivit informaţiilor furnizate miercuri de companie.
Anterior numirii din România, Marek Gebski a ocupat poziţia de Director Marketing & Digital pentru ţările din regiunea Central America & Caribbean. România reprezintă un pilon central în tranziţia PMI către un viitor fără fum. Din 2017 până în prezent compania a investit peste 730 de milioane de dolari pentru a transforma fabrica din Otopeni într-una dintre cele mai importante şi moderne unităţi de producţie din cadrul Philip Morris International. În prezent, 92% din produsele fabricate la Otopeni sunt exportate în 54 de pieţe de pe 5 continente, ceea ce demonstrează rolul strategic al acestei fabrici pentru economia românească.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).