11.4 C
București
miercuri, octombrie 16, 2024

Retail – Polonezul Marek Gebski preia funcţia de Director Marketing & Digital al Philip Morris România, după ce Denys Strobykin a fost promovat Director General al Philip Morris Bulgaria – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital Philip Morris România, începând cu data de 1 octombrie.

Din 2017 până în prezent compania a investit peste 730 de milioane de dolari pentru a transforma fabrica din Otopeni într-una dintre cele mai importante şi moderne unităţi de producţie din cadrul Philip Morris International.

În prezent, 92% din produsele fabricate la Otopeni sunt exportate în 54 de pieţe de pe 5 continente, ceea ce demonstrează rolul strategic al acestei fabrici pentru economia românească.

Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital Philip Morris România, începând cu data de 1 octombrie. El a preluat funcţia de la Denys Strobykin care a fost promovat în rolul de Director General al Philip Morris Bulgaria. Marek Gebski s-a alăturat companiei în 2005 în Polonia, ţara sa natală, ca merchandiser. Ulterior, a ajuns să deţină poziţii cu responsabilităţi tot mai ample în diviziile de vânzări şi marketing. Odată cu lansarea IQOS în Polonia, Gebski a jucat un rol important în dezvoltarea şi implementarea strategiei comerciale, ceea ce a condus la numirea sa ca Head of Consumer Journey and Project Management. Ulterior, a ocupat poziţii în sediul central al companiei din Lausanne (Head of Commercial Activation) şi în Argentina (Head of Strategy & Programs and Consumer Experience), potrivit informaţiilor furnizate miercuri de companie.

Anterior numirii din România, Marek Gebski a ocupat poziţia de Director Marketing & Digital pentru ţările din regiunea Central America & Caribbean. România reprezintă un pilon central în tranziţia PMI către un viitor fără fum. Din 2017 până în prezent compania a investit peste 730 de milioane de dolari pentru a transforma fabrica din Otopeni într-una dintre cele mai importante şi moderne unităţi de producţie din cadrul Philip Morris International. În prezent, 92% din produsele fabricate la Otopeni sunt exportate în 54 de pieţe de pe 5 continente, ceea ce demonstrează rolul strategic al acestei fabrici pentru economia românească.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!