18.1 C
București
marți, aprilie 29, 2025

Retail – Preţuri în retail. Strategie: o sticlă de lapte Zuzu costă 9,49 lei într-un supermarket Mega Image din Bucureşti. Circa 500 de metri mai departe, în aceeaşi reţea, preţul pentru acelaşi produs e de 10,09 lei. În Profi, reţea cumpărată de Mega Image, e alt preţ, al treilea, pentru acelaşi lapte – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Strategie: o sticlă de lapte Zuzu costă 9,49 lei într-un supermarket Mega Image din Bucureşti.

În zona Moşilor din Bucureşti, în acelaşi areal, pe o rază de 500 de metri, figurează nouă magazine sub cele două branduri – Profi şi Mega Image.

În supermarketul Mega Image aflat aproape de intersecţia Calea Moşilor cu bulevardul Dacia, o sticlă de lapte Zuzu, la 1 litru, cu 3,5% grăsime, costă 9,49 de lei, arată datele din Monitorul preţurilor, un instrument lansat anterior de Consiliul Concurenţei pentru ca oamenii să poată verifica şi compara ofertele marilor retaileri.

În zona Moşilor din Bucureşti, în acelaşi areal, pe o rază de 500 de metri, figurează nouă magazine sub cele două branduri – Profi şi Mega Image.

În supermarketul Mega Image aflat aproape de intersecţia Calea Moşilor cu bulevardul Dacia, o sticlă de lapte Zuzu, la 1 litru, cu 3,5% grăsime, costă 9,49 de lei, arată datele din Monitorul preţurilor, un instrument lansat anterior de Consiliul Concurenţei pentru ca oamenii să poată verifica şi compara ofertele marilor retaileri.

Vizavi de acest magazin se află un supermarket Profi, unde acelaşi lapte costă cu 10 bani mai mult, adică 9,59 lei. Până recent, Profi şi Mega Image erau concurenţi direcţi, primii fiind deţinuţi de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, iar cei din urmă de fondul de investiţii MidEuropa Partners. De la finalul anului trecut, ambele lanţuri au acelaşi proprietar – Ahold Delhaize, după ce Consiliul Con­cu­renţei şi-a dat acordul con­di­ţionat asupra tranzacţiei de 1,3 mld. euro. Pentru a primi ok-ul Concuren­ţei, grupul de retail şi-a asumat, printre altele, că va vinde 87 de magazine unde apar probleme de concurenţă.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!