5 C
București
marți, ianuarie 21, 2025

Retail – Producătorul de panificaţie Pambac investeşte aproape 9 mil. euro în modernizare şi retehnologizare – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Pambac, unul dintre cei mai mari jucă tori de pe piaţa de produse de morărit şi de paste făi noa se, a bugetat pentru acest an investiţii de aproxi mativ 9 mil.

euro pentru mo der ni zarea fabricii de paste făi noase, pentru reteh nolo giza rea celor două mori, de grâu şi porumb, şi pentru achiziţia de noi instalaţii.

euro în linii de amba lare a pas telor făinoase scurte, care oferă posibilitatea amba lării automate la cutii a pastelor produse, cu o ca pacitate de 40 de tone pe zi, dublând ast fel randa mentul de producţie al com paniei.

Pambac, unul dintre cei mai mari jucă­tori de pe piaţa de produse de morărit şi de paste făi­noa­se, a bugetat pentru acest an investiţii de aproxi­mativ 9 mil. euro pentru mo­der­ni­zarea fabricii de paste făi­noase, pentru reteh­nolo­giza­rea celor două mori, de grâu şi porumb, şi pentru achiziţia de noi instalaţii. Compania a investit anul trecut aproximativ 1,2 mil. euro în linii de amba­lare a pas­telor făinoase scurte, care oferă posibilitatea amba­lării automate la cutii a pastelor produse, cu o ca­pacitate de 40 de tone pe zi, dublând ast­fel randa­mentul de producţie al com­paniei.

„Continuăm pro­iectul de moderni­zare a fabricii de paste făi­noase şi în acest an, cu linii au­tomate de am­balare, paletizare şi sto­care a pas­telor lungi. In­vestiţia, care se ridică la a­pro­xi­ma­tiv 4 mili­oane de euro, se va realiza din fi­nan­ţare proprie, prin rein­ves­tirea pro­fitului ob­ţi­nut în anul anterior. Ne-am pro­pus să re­teh­nolo­gizăm şi cele două mori, de grâu şi porumb, prin înlocui­rea de compo­nente, achi­ziţia de in­sta­laţii ne­cesare pen­tru a op­ti­miza ambalarea, pa­le­tizarea şi stocarea produse­lor. Valoric, a­ceas­tă investiţie se ridică la aproxi­mativ 4,85 mili­oa­ne de euro şi se va realiza prin accesarea de fonduri euro­pene“, a declarat pentru ZF Transil­vania Mirela Totu, mar­keting manager Pambac.

Producătorul de panificaţie este prezent în princi­palele reţele internaţionale şi naţio­nale din comerţul modern – hipermarket, supermar­ket, discounteri şi cash & carry. Produsele Pambac se găsesc în Kaufland, Auchan, Mega Image, Profi, Metro, Selgros, dar şi în lanţurile româneşti de retail, con­form ultimelor date.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!