Pambac, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de produse de morărit şi de paste făinoase, a bugetat pentru acest an investiţii de aproximativ 9 mil. euro pentru modernizarea fabricii de paste făinoase, pentru retehnologizarea celor două mori, de grâu şi porumb, şi pentru achiziţia de noi instalaţii. Compania a investit anul trecut aproximativ 1,2 mil. euro în linii de ambalare a pastelor făinoase scurte, care oferă posibilitatea ambalării automate la cutii a pastelor produse, cu o capacitate de 40 de tone pe zi, dublând astfel randamentul de producţie al companiei.
„Continuăm proiectul de modernizare a fabricii de paste făinoase şi în acest an, cu linii automate de ambalare, paletizare şi stocare a pastelor lungi. Investiţia, care se ridică la aproximativ 4 milioane de euro, se va realiza din finanţare proprie, prin reinvestirea profitului obţinut în anul anterior. Ne-am propus să retehnologizăm şi cele două mori, de grâu şi porumb, prin înlocuirea de componente, achiziţia de instalaţii necesare pentru a optimiza ambalarea, paletizarea şi stocarea produselor. Valoric, această investiţie se ridică la aproximativ 4,85 milioane de euro şi se va realiza prin accesarea de fonduri europene“, a declarat pentru ZF Transilvania Mirela Totu, marketing manager Pambac.
Producătorul de panificaţie este prezent în principalele reţele internaţionale şi naţionale din comerţul modern – hipermarket, supermarket, discounteri şi cash & carry. Produsele Pambac se găsesc în Kaufland, Auchan, Mega Image, Profi, Metro, Selgros, dar şi în lanţurile româneşti de retail, conform ultimelor date.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).