Europack Media şi-a crescut de peste trei ori afacerile faţă de anul 2018, când raporta 25 de milioane de lei şi de peste două ori faţă de anul 2019. Mai mult, în 2021 compania intra în top 10 al celor mai dinamice firme din industrie după evoluţia cifrei de afaceri, care se dublase aproape.
♦ Vinde şerveţelele umede în marile lanţuri de magazine de pe piaţa locală, iar la export în 48 de ţări.Europack Media, o companie din Constanţa care produce şerveţele umede, fondată de antreprenori locali, va depăşi în acest an pragul de 100 mil. lei afaceri, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
„Am semnat aceste contracte mari internaţionale cu retaileri şi estimăm o creştere cu două cifre în afaceri până la final de an, dar şi pentru anul viitor. Cererea pentru şerveţele umede este în creştere, pe traditional trade în România vindem 60-70% din producţie“, a declarat pentru ZF Ştefan Babă, administratorul companiei. Pe piaţa locală, Europack vinde produse în marile lanţuri de magazine, precum Carrefour, Kaufland, Lidl, Auchan, Mega Image şi altele. În afara ţării, compania trimite şerveţele în toată Europa, Orientul Mijlociu şi Asia.
Compania a finalizat anul trecut cu afaceri de 82,2 milioane de lei, în creştere cu 8,5% faţă de anul anterior. Şi profitul net al companiei a crescut la 8,3 mil. lei anul trecut, faţă de 7,7 milioane de lei anul anterior, arată datele publice de la mfinante.ro.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).