3 C
București
luni, decembrie 2, 2024

Retail – Producătorul de şerveţele umede Europack din Constanţa va depăşi în 2024 pragul de 100 mil. lei afaceri, plus 30%: „Cererea este în creştere, avem contracte noi pe internaţional şi investim într-o nouă linie de producţie“ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Producătorul de şerveţele umede Europack din Constanţa va depăşi în 2024 pragul de 100 mil.

Europack Media şi-a crescut de peste trei ori afacerile faţă de anul 2018, când raporta 25 de milioane de lei şi de peste două ori faţă de anul 2019.

Mai mult, în 2021 compania intra în top 10 al celor mai dinamice firme din industrie după evoluţia cifrei de afaceri, care se dublase aproape.

Europack Media şi-a crescut de peste trei ori afacerile faţă de anul 2018, când raporta 25 de milioane de lei şi de peste două ori faţă de anul 2019. Mai mult, în 2021 compania intra în top 10 al celor mai dinamice firme din industrie după evoluţia cifrei de afaceri, care se dublase aproape.
♦ Vinde şerveţelele umede în marile lanţuri de magazine de pe piaţa locală, iar la export în 48 de ţări.Europack Media, o companie din Constanţa care produce şerveţele umede, fondată de antreprenori locali, va depăşi în acest an pragul de 100 mil. lei afaceri, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.

„Am semnat aceste contracte mari internaţionale cu retaileri şi estimăm o creştere cu două cifre în afaceri  până la final de an, dar şi pentru anul viitor. Cererea pentru şerveţele umede este în creştere, pe traditional trade în România vindem 60-70% din producţie“, a declarat pentru ZF Ştefan Babă, administratorul companiei. Pe piaţa locală, Europack vinde produse în marile lanţuri de magazine, precum Carrefour, Kaufland, Lidl, Auchan, Mega Image şi altele. În afara ţării,  compania trimite şerveţele în toată Europa, Orientul Mijlociu şi Asia.

Compania a finalizat anul trecut cu afa­ceri de 82,2 milioane de lei, în creştere cu 8,5% faţă de anul anterior. Şi profitul net al com­paniei a crescut la 8,3 mil. lei anul trecut, faţă de 7,7 milioane de lei anul an­terior, arată datele publice de la mfinante.ro.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!