Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică
Campari lansează „We are Cinema„, o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre cele mai mari capodopere cinematografice din lume. Prin rolul său de curator al momentelor din categoria Aperitivo, Campari sărbătorește acele întâmplări din viața reală care devin povești remarcabile.
Privitorii acestei noi campanii vor fi încântați de o serie de momente cinematografice, redate artistic și prezentate prin prisma creativității Campari, intens colorată în nuanțele sale iconice de roșu.
Prin această inițiativă, Campari intenționează să arate că cinematografia nu este doar o artă, ci o adevărată reflexie a societății și a diversității umane. „We are Cinema” își propune să inspire publicul să exploreze noi orizonturi creative și să se bucure de acea scânteie unică pe care doar arta o poate oferi.
Cinematografia a reușit întotdeauna să captureze și să exprime Red Passion a brandului Campari printr-un limbaj inovator și captivant.
Pentru că în spatele unui moment Campari se află întotdeauna o poveste ascunsă: o privire, o întâlnire, o notă de intrigă, un mister. Exact ca într-un film.
Relația dintre Campari și industria cinematografică și-a pus amprenta de-a lungul anilor și continuă să o facă și astăzi, prin ipostaza de partener oficial atât al renumitului Festival de la Cannes marcând cea de-a 77-a ediție, a Galei Premiilor Gopo, cât și al Festivalului de Film de la Veneția. În calitate de ambasadori pentru aceste trei evenimente, Campari i-a ales pe Ramona Păun și Denis Hanganu.
„Sunt prietenă Campari de mulți ani, iar invitația de a fi alături de Campari pe covorul roșu a fost pentru mine o adevărată plăcere și onoare. Îmi place să savurez povești și emoții, iar faptul că pot aduce aceste experiențe fabuloase ale Festivalurilor de Film mai aproape de publicul larg din Romania este o oportunitate pe care o prețuiesc cu adevărat.” a declarat Ramona Păun, prezentatoare TV și ambasador Campari.
Denis Hanganu, actor și ambasador Campari, a adăugat: “Fiind actor, în mod categoric aceste festivaluri internaționale de film sunt foarte importante pentru mine, iar faptul că am avut ocazia să particip în calitate de ambasador Campari e o bucurie imensă. Mai ales că am avut șansa de a mă afla printre atâtea personalități și actori recunoscuți la nivel internațional, pe care îi apreciez și cu care mi-ar plăcea să lucrez la un moment dat pe viitor.”
Campari este iconicul aperitiv roșu italian de neuitat, care se află în inima unora dintre cele mai faimoase cocktailuri din lume. Campari a fost fondat la Milano în 1860 de Gaspare Campari și a devenit punct de referință grație fiului său, Davide, care a creat ceva atât de distinctiv și revoluționar încât rețeta sa secretă nu a mai fost modificată de atunci.
De culoare roșie vibrantă, gustul unic și multistrat al Campari este rezultatul infuziei de ierburi, plante aromatice și fructe în alcool și apă. Pe lângă faptul că este unic și distinctiv, Campari este extrem de versatil, oferind posibilități nemărginite și neașteptate. Prin popularitatea sa globală și influența sa asupra lumii cocktailurilor, Campari stimulează instinctele pentru a debloca pasiuni, inspirând creații nelimitate.
MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).