34.7 C
București
sâmbătă, iulie 20, 2024

Retail – Producătorul Salatini şi Tymbark şi-a bugetat afaceri mai mari cu 7% în 2024: „Vrem să creştem notorietatea brandurilor“ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Maspex Romania, producător de băuturi, snacksuri şi alimente, parte a grupului polonez Maspex, şi-a buge tat pentru anul acesta o creştere a cifrei de afaceri de 7%, după ce 2023 a adus pentru producător un avans de 12%, compania atingând un nivel al businessului de 1,153 miliarde de lei.

„Pentru 2024, ne-am propus să creştem notorietatea brandurilor din portofoliu, atât a celor care deja au poziţii importante pe piaţă, precum Tymbark, Bucovina, La Festa, Sala tini, Tedi, Nestea, cât şi a celor din cate goriile noi adăugate, Vălenii de Munte, Zubrowka.

Suntem atenţi la di namica pieţei de la noi din ţară, cres când vizibilitatea brandurilor, dar şi la oportunităţile care apar pe pia ţa glo bală, din dorinţa de a adăuga în por tofoliu branduri internaţionale de re nume, cum este Zubrowka“, au spus reprezentanţii companiei într-un răs puns acordat ZF pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din econo mie, ediţia 2024.

Maspex are mai multe fabrici în România, având în portofoliu atât băuturi, cât şi cafea instant, paste sau conserve.
Maspex Romania, producător de băuturi, snacksuri şi alimente, parte a grupului polonez Maspex, şi-a buge­tat pentru anul acesta o creştere a cifrei de afaceri de 7%, după ce 2023 a adus pentru producător un avans de 12%, compania atingând un nivel al businessului de 1,153 miliarde de lei.

„Pentru 2024, ne-am propus să creştem notorietatea brandurilor din portofoliu, atât a celor care deja au poziţii importante pe piaţă, precum Tymbark, Bucovina, La Festa, Sala­tini, Tedi, Nestea, cât şi a celor din cate­goriile noi adăugate, Vălenii de Munte, Zubrowka. Suntem atenţi la di­namica pieţei de la noi din ţară, cres­­când vizibilitatea brandurilor, dar şi la oportunităţile care apar pe pia­ţa glo­bală, din dorinţa de a adăuga în por­tofoliu branduri internaţionale de re­nume, cum este Zubrowka“, au spus reprezentanţii companiei într-un răs­puns acordat ZF pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din econo­mie, ediţia 2024. Aceştia adăugă faptul că Zubrowka este brandul lider pe piaţa din Polonia şi a treia cea mai vândută marcă de vodcă din lume.

În 2023, toate categoriile de pro­du­se din portofoliul Maspex au avut performanţe foarte bune, având creş­teri în anumite subcategorii care sunt permanent în atenţia consumatorilor, dar şi per ansamblu, au mai spus re­prezentanţii companiei. Producătorul are în portofoliu băuturi răcoritoare, apă minerală naturală, cafea instant, snacksuri, paste şi cereale, ketchup, con­serve de tomate şi dulceaţă, dar şi băuturi alcoolice) pentru care com­por­tamentul consumatorilor este diferit.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!