4.2 C
București
miercuri, decembrie 6, 2023

Retail – Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul PepsiCo în România, a avut afaceri de peste 1,5 mld. lei în 2022, plus 36% – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul PepsiCo în România, a avut afaceri de peste 1,5 mld.

♦ PepsiCo are afaceri şi în sectorul snackurilor, iar împreună cele două entităţi – băuturi şi snackuri – au afaceri de peste 2,5 mld.

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul bău turilor PepsiCo din România, a terminat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 1,5 mld.

♦ PepsiCo are afaceri şi în sectorul snackurilor, iar împreună cele două entităţi – băuturi şi snackuri – au afaceri de peste 2,5 mld. lei

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul bău­turilor PepsiCo din România, a terminat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 1,5 mld. lei, în creştere cu 36% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Profitul companiei s-a situat la 4,1 milioane de lei, în scădere de peste 15 ori faţă de anul precedent. Rezultate vine ca urmare a investiţiilor anunţate de PepsiCo în ultima perioadă. Grupul a anunţat că investeşte 100 de milioane de dolari în trei linii de producţie operaţionale şi un nou depozit automat, capabilităţi de automatizare şi un nou masterplan în fabrica din Popeşti-Leordeni.

Investiţia în unitatea din Popeşti-Leordeni urmează să fie finalizată până în 2024.

În România, PepsiCo produce băuturi răcoritoare într-o unitate situată în Dragomireşti-Deal şi operată prin intermediul companiei Quadrant Amroq Beverages, lângă Bucureşti, şi snackuri în unitatea Star Foods EM din Popeşti-Leordeni. Împreună, cele două companii au avut în 2022 o cifră de afaceri de peste 2,5 miliarde de lei şi un număr de peste 1.600 de angajaţi.

În ultimii zece ani PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, consolidând astfel rolul companiei de hub de producţie şi distribuţie regional. În plus, PepsiCo a intrat anul trecut în acţionariatul Carpathian Springs, producătorul apei AQUA Carpatica. Astfel, PepsiCo reintră în piaţa de ape minerale după mai multe încercări de a construi branduri în acest sector.  PepsiCo, gigantul din sectorul de băuturi şi snackuri care are în portofoliu branduri precum Pepsi, Mirinda, 7Up, Lay’s sau Doritos, este al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de băuturi răcoritoare şi lider pe piaţa de snackuri. Silviu Popovici, românul care conduce PepsiCo în Europa, spunea că îşi doreşte ca PepsiCo să fie lider şi pe piaţa de băuturi . La nivel european, PepsiCo a avut în 2022 venituri nete de aproape 13 miliarde de dolari. Principalii concurenţi ai PepsiCo sunt Coca-Cola HBC România, Maspex România şi Intersnack România.

PepsiCo are în derulare o investiţie de 100 mil. dolari în fabrica din Popeşti-Leordeni.

 
 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!