23.9 C
București
marți, iulie 15, 2025

Retail – Reţeaua de magazine de instrumente muzicale Fly Music, plus 14% la business în 2023. Florin Fodor, cofondator: Ţintim pieţele din Europa, profităm de oportunităţi – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

lei, din calculele ZF ♦ Şase magazine fizice numără reţeaua Fly Music, în Suceava, Botoşani, Iaşi, Satu Mare, Piatra Neamţ ♦ Zona online, care aduce 60% din business, s-a dezvoltat în Ungaria, iar acum ţinta este întreaga Europă.

„Am avut o schimbare de strategie anul trecut în ceea ce priveşte magazinul din Ungaria, am avut o creştere de 300% acolo, site-ul s-a poziţionat mult mai bine, l-am tra dus complet, clientul din Ungaria vede site-ul în limba lui, cu toate serviciile.

Chiar dacă vânzările din zona europeană sunt încă mici, potenţialul există, iar cu o strategie bine pusă la punct şi cu traducerea completă a site-ului, antreprenorul crede că poate creşte.

♦ Fly Music a încheiat anul 2023 cu o creştere de 14%, ceea ce duce businessul la circa 44 mil. lei, din calculele ZF ♦ Şase magazine fizice numără reţeaua Fly Music, în Suceava, Botoşani, Iaşi, Satu Mare, Piatra Neamţ ♦ Zona online, care aduce 60% din business, s-a dezvoltat în Ungaria, iar acum ţinta este întreaga Europă.

Antreprenorul Florin Fodor, care în urmă cu aproape două decenii a pus bazele reţelei de magazine de instrumente muzicale Fly Music, alături de soţia sa, Liliana Fodor, vrea să se extindă şi mai mult în Europa, cu un magazin online unde să comercializeze produsele. O primă încercare a fost în Ungaria, în urmă cu doi ani, o piaţă care a crescut semnificativ.

„Am avut o schimbare de strategie anul trecut în ceea ce priveşte magazinul din Ungaria, am avut o creştere de 300% acolo, site-ul s-a poziţionat mult mai bine, l-am tra­dus complet, clientul din Ungaria vede site-ul în limba lui, cu toate serviciile. A fost o creştere pentru că şi noi am a­bordat altfel promovarea“, a spus Florin Fodor.

Chiar dacă vânzările din zona europeană sunt încă mici, potenţialul există, iar cu o strategie bine pusă la punct şi cu traducerea completă a site-ului, antreprenorul crede că poate creşte. Cele mai mari pieţe pentru instrumentele muzicale sunt Germania şi Franţa. Concurenţa este însă una impor­tantă, mai ales în aceste ţări.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!